Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte nylig "Go West" på radioen, den låta ER jaggu bra...likeledes deres "It's a Sin", som har noen år på nakken...

Det får være homselåter så mye det vil, jeg liker låtene til Pet Shop-gutta, jeg... :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Pet Shop Boys er kjempebra!!! :D Absolutt!!! :D

Så: Jeg liker Pet osv. jeg liker gutter... Hva får du da?

Skrevet

jeg har masse hetro guttevenner som liker pet shop boys. de har forøvrig stort sett veldig god musikksmak ellers også.

jeg tror kanskje ikke du finner så mange homofobe pet shop boys fans, derimot...

Gjest Embla s
Skrevet

jeg tror kanskje ikke du finner så mange homofobe pet shop boys fans, derimot...

Ikke sant...

Apropos homo og musikk: Hva med Morrisey? Blir vel litt i samme gata (ikke genre messig da men?) Finnes det mange homofobe Morrisey fans?(jeg elsker M også... jeg er definitivt homo!)

Skrevet

tja... kjenner en hel del smiths/morrisey fans også ... og såvidt meg bekjent er de hetero alle i hop, men ikke homofobe ... jeg går bare ikke inn for homofobe venner...

for øvrig er det et visst overlapp mellom pet shop boys og smiths fanbasen i min bekjentskapskrets...

embla? ante ikke at du var mann?

Skrevet

Sandman skrev:

Det får være homselåter så mye det vil, jeg liker låtene til Pet Shop-gutta, jeg...

Mener du m d utsagnet å si at du rent generelt mener at homser skaper undermåls musikk....el mener du at du ikke VIL digge musikken FORDI!!! d er homsemusukk......????? :roll: :o :wink:

Gjest Embla s
Skrevet
tja... kjenner en hel del smiths/morrisey fans også ... og såvidt meg bekjent er de hetero alle i hop' date=' men ikke homofobe ... jeg går bare ikke inn for homofobe venner...[/quote'] Nei, hvorfor skulle man gidde å henge sammen med homofober når det finnes så mange ok folk å ta av...

Ja, det er vel slik at har man god musikk smak, så har man det (= nødvendig overlapp) :wink:

*hark, host, spytte snus* Baby, det er mye du ikke visste om meg hø hø

Skrevet
Sandman skrev:

Mener du m d utsagnet å si at du rent generelt mener at homser skaper undermåls musikk....el mener du at du ikke VIL digge musikken FORDI!!! d er homsemusukk......????? :roll: :o :wink:

Det kan jeg gi deg et svar på, chimp..

...du er for klok til å mistenke meg for å gå rundt med den oppfatning at homser ikke lager bra musikk. Tvertimot er vel musikkhistorien stappfull av homofile sangere/musikere og komponister som har blitt legender på grunn av sine kvaliteter.

Det er vel heller ikke ukjent at låtene til YMCA, Pet og i noen grad Modern Talking, har fått en spesiell posisjon i homsemiljøer....først og fremst "over there"... Pet har jo til og med sagt selv at de har et spesielt budskap til homofile med sin musikk...teksten på f eks "Go West" bekrefter jo det...

Mitt budskap var at jeg virkelig LIKER musikken og romklang-soundet til Pet, uansett hva "alle" homofobe sier om stilen og omdømmet deres. Rekker det? :blunke:

Skrevet

ymca? du mener village people i presume?

Skrevet

D rekker i massevis, Sandman.... :D D var bare noe m formuleringa; eg tok jeg deg ikke alvorlig, men kunne bare ikke la være..... :wink:

Skrevet
ymca? du mener village people i presume?

Huff...selvfølglig mener jeg landsbyfolket... poenget var vel mer at LÅTA YMCA er deres varemerke i disse miljøene.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Pet Shop Boys er en av historiens mest utpregete discomusikere som med enkelhet beveger seg inn i alle kategorier i nærheten. Britisk dance/houce bygger veldig mye på remixer gjort av Pet Shop Boys på midten av 90-tallet.

Selv de mer strømlinjeformede hitliste-sangene er velskrevne, godt fremført og stort sett en fryd for øret.

Jeg spår at PSB vil være godt husket i musikkhistorien når jeg blir gammel gubbe. Og jeg garanterer at jeg ennå vil spille det.

Må vel poengtere at jeg ikke er skeiv.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg spår at PSB vil være godt husket i musikkhistorien når jeg blir gammel gubbe. Og jeg garanterer at jeg ennå vil spille det.  

Må vel poengtere at jeg ikke er skeiv.

Enig med du!

Skrevet

Jeppsann!

Digger Pet Shop Boys, og har alltid gjort det :D

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv mener jeg nok at det er en forutsetning for å like Pet Shop Boys at man har dårlig hørsel. Seksuell legning tror jeg er mindre interessant i den forbindelsen... :ler:

Skrevet
Selv mener jeg nok at det er en forutsetning for å like Pet Shop Boys at man har dårlig hørsel. Seksuell legning tror jeg er mindre interessant i den forbindelsen... :ler:

Du er faen meg en artig skrue... :hoho::hoho:

Skrevet

Har flere veldig hetro venner, og en veldig hetro kjæreste som liker Pet SHop Boys. Det går helt fint.

Catzy

Skrevet

pet shop boys er discoens mozart. ingen tvil. alle som vet å sette pris på god musikk liker pet shop boys.

så det så.

Gjest Anonymous
Skrevet
pet shop boys er discoens mozart. ingen tvil. alle som vet å sette pris på god musikk liker pet shop boys.så det så.

Så lenge du ikke påstår at Mozart er sin tids Pet Shop Boys er vel det meste greit... :ler:

Selv støvsuger jeg gjerne til "Go West"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...