kitekatt Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 (endret) Nå som vår/ sommer kommer, vurderer jeg å bare bruke en veldig lett foundation..ikke mineralpudder som jeg bruker nå. Noen som har prøvd denne? Er den god? Endret 12. april 2008 av kitekatt
kitekatt Skrevet 12. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2008 Nå som vår/ sommer kommer, vurderer jeg å bare bruke en veldig lett foundation..ikke mineralpudder som jeg bruker nå. Noen som har prøvd denne? Er den god? Dytter denne da jeg hadde skrevet feil produkt
Gjest Lacuna Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Tja, den er klissete, har glitterpartikler i seg, fargene er rare, og den lukter vondt. Jeg har tørr hud, og likte ikke konsistensen i det hele tatt. Jeg ville heller kjøpt en ordentlig farget dagkrem, som for eksempel Daywear Plus fra Estee Lauder. Den finnes i fire farger, og har solfaktor 15.
MBelucci Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Dytter denne da jeg hadde skrevet feil produkt Den skal jeg ha....leste mye bra om den foundation....
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker kun Clinique Supermoisture Makeup og er kjempefornøyd! Bra dekkevne og holder leenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå