Gå til innhold

Stående buffet?

Gjest Gjest_lillemeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

Noen andre som skal ha stående buffet i bryllupet? Har ordnet med kokk, men aner ikke hva vi skal be ham lage!

Dere som skal ha det samme, hva serverer dere?

Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet

hiver meg på denne tråden!:)

Går det ann å ha både stek, sjømat, kylling, salater, brød osv i forskjellige versjoner? Eller har jeg helt misforstått dette?

Er det det samme som et koldtbord, bare med mer varm mat, kanskje? :sjenert:

Skrevet

Vi har enda ikke bestemt oss heller, men har vært i flere bryllup som har hatt buffet, og syns det har funket veldig fint. Tapas-buffet er jo helt supert, da kan man velge alt det man liker best av kjøtt, sjømat osv :jepp:

Et problem i det bryllupet jeg var i som hadde tapas-buffet, var at med hundre gjester tok det lang tid før alle hadde forsynt eg, slik at varmrettene begynte å bli kalde... Så varmeplater er nok å anbefale her, om man har den muligheten.

Skrevet

Mulig jeg er blond her, men med stående buffet - mener du at dere skal stå og spise?

Vi skal ha buffet med kalde og varme tapasretter. Ordnet med stor buffet med samme retter på begge sider av bordet slik at det skal gå relativt kjapt og forsyne seg.

Skrevet

Hvis det er en god kokk du har leid inn, så kan du heller fortelle ham hvor mye penger du vil legge i maten, så ordner kokken maten utifra det.

Skrevet

Vi skal ha spekemat koldt bord, bestiller alt ferdig lagt på fat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...