^me^ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 hvilke produkter bruker du? all sminken min er the body shop alle kremene mine er the body shop alle dushsåpene mine er the body shop shampo og balsamen min e oxo the body shop hårproduktene mine er bumble and bumble.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 sminken jeg har er fra NYX og MAC, Dior og Chanel kremene jeg har er fra Dermalogica, body shop, proactive og MAC dusjsåpene jeg har er fra first price, sans soucis (?), H&M shampo og balsam er fra kerastase, loreal system professional, redken hårprodukter er fra samme merket som shampo og balsam.
IloveNY Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Til ansikt og kropp: Vaseline intensive care mild cleansing mousse Natt og dagkrem av cliniderm for tørr og sensitiv hud. Øyekrem fra Skyn Liquid bronze self tanning fra Clarins som bare brukes i ansikt! (Anbefales!) Vitamin E sink in moisture mask Eight hour Cream fra Elisabeth Arden Spenol Ymse mary kay produkter Sminke fra: Laura mercier L'oreal Max Factor Lancome Smashbox Stila Everyday minerals Mary Kay The Body shop osv... Hår: Brunette godess shampo og balsam fra TIGI Produkter fra TIGI, og litt sånn billig greier... Dette var da det som jeg kom på i farta Men jeg er faktisk egentlig ikke en veldig sminkedukke! Bare har litt produkt og sminke dilla...
Gjest Lacuna Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Morsom tråd, får se hva jeg husker: Hår: Shampo og balsam fra Kerastase og Aveda, Addictive-kur fra Redken, stylingprodukter fra Redken, Sebastian og Wella High Hair Ansikt: Renseprodukter fra MAC, MD Formulations og PCA Skin Serum fra PCA Skin, Continuous Renewal Complex fra MD Formulations Ansiktskremer fra Ole Henriksen og Dermalogica Øyenkrem fra PCA Skin Masker fra Decleor og MD Formulations Ansiktssolkrem fra Vichy Ansiktsselvbrunere fra Clarins og Guerlain (ikke ofte brukt fordi jeg tar så lite farge). Sminke: Mineralfoundations fra ID, GloMinerals, Lumiere og Kiss Me Flytende foundationer fra HR, Chanel osv (blir knapt brukt) Rouge fra ID, Glo, Make Up Store og MAC Solpudder fra Chanel, Glo og Estee Lauder Mascaraer fra Kanebo, Max Factor og Chanel Øyeskygger: Alt mulig rart; Estee Lauder, Chanel, Make Up Store.... Jeg høres ekstrem ut, men bruker ikke alt i hverdagen, så klart.
Titta Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hår: hovedsaklig Kerastase, både når det gjelder shampoo/hårkur og stylingprodukter Dusjsåpe: for tiden Palmolive Sminke: mest Clinique, men også noe YSL og Estee Lauder. Ellers litt småplukk fra diverse andre som jeg ikke bruker så ofte. Hud: renseprodukter og hudkrem til ansiktet fra Clinique, til kroppen for tiden body butter fra The Body Shop
momajoja Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Alt til håret, både shampoo, balsam, kur og styling kommer stort sett fra Tigi. Renseprodukter til ansikt: MD Fuktighetskrem til ansikt: Dermalogica Sminke er stort sett fra ID og Body Shop Bodybutter fra BodyShop til kroppen
DDuck Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg har sminke fra Trucco, shiseido og loreal... Shampo, balsam og kur fra SP... Hårprodukter fra Fudge, SP, Paul Mitchell, Sebastian og Osis+... Hudpleie fra Body Shop og Nivea
kitekatt Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 (endret) Skal vi se hva jeg kan huske... Dusjsåper fra Yves Rocher og Sephora Bodylotion fra Dove, Shimering lotion og selvbruningslotion fra samme Shampoo og balsam fra Define og Schwarfkopf Hårprodukter fra Redken, Elvital, Kerastase, Tigi, Elnett, Studioline, Define Sminke: Mascara fra Chanel og Lancome (sistnevnte liker jeg ikke), Concealer og foundation fra Dior,Foundation også fra Clarins og Nycolor, Dekkstift fra MAC, Shimmercubes og solpudder Bodyshop, Sol/ shimmerpudder også fra Clinique, Øyeskygger fra Isadora, HM, Clarins, Estee Lauder, Lancome, Mineralfoundation og rouge fra ID, Glominerals, Everydayminerals, Rouge også fra HM, Sminkeskrin fra Lancome, Pudderkuler fra Guerlain, og sikkert mange flere ting jeg ikke husker på nå... Hudprodukter: Selvbruner, sminkefjerner, rensemaske, ansiktsolje og farget dagkrem fra Clarins Clinique 3 step system renseprodukter + den poreminimizer Dag og nattkrem og øyekrem fra Exuviance Rens, Vit-A-serum og Facial Lotion fra MD Formulations dagkrem og øyemaske fra Guinot Øyekrem fra MD Formulations og Dior Fuktmaske fra Avene Rensemaske fra Decleor Solkremer fra Dermalogica og MD Formulations Og sikkert mer her også...hehehe. Bruker selvfølgelig ikke alt på en gang... Endret 11. april 2008 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå