Gå til innhold

Orgasme..er det nødvendig for bra sex?

Colargol

Er det å få orgasme en uunværlig ting når man har sex?  

1 stemme

1. 1. Er det å få orgasme en uunværlig ting når man har sex?

• Ja -et absolutt must
      10
    • Nei -ikke nødvendigvis
      20
    • Spørs hvor og når
      5
    • Har aldri hatt en orgasme
      2

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle stille et spørsmål sånn ut i lufta!

Er det viktig å få orgasme hver gang man har sex? Blir sex-livet kjedelig uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke nødvendig hver eneste gang. Men hvis vi noen gang blir "avbrutt" like før jeg er der... Ja da tar vi en ny runde når han er klar igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nei, ikke nødvendig hver gang man har sex! Men spør du meg, så er det et naturlig høydepunkt når man har GOD sex! Og det er dermed en del av det å ha god sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt snytt uten, men det er ingen nødvendighet.... :wink:

Kan alltids fikse det senere på en eller annen måte... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Det viktigste for meg når d kommer til sex er hudkontakten og kosen.

Orgasmen kommer som en slags extra bonus. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg får ikke orgasme ved "vanlig" sex, men for meg så er sex uten orgasme like deilig for det. Men om jeg da får orgasme så får man jo det lille ekstra :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe bedre da????

Det er ikke det samme uten nei, men det går ann med nød :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan endelig ha god sex uten orgasme, men kroppen har det jo absolutt best etter en orgasme da!! Så jeg vil helst ha orgasme, hver gang, hver dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et must nei! Men jeg er vel ikke rett menneske til å svare siden jeg kan telle på fingrene mine de gangene jeg ikke har fått orgasme (jeg er 38 år..). På den måten er jeg heldig, det går utrolig lett.

Hvis man synes det er et must har man kanskje ikke opplevd alle de følelsene og nyansene av nytelse, for ikke å snakke om følelsen av "sammensmelting" (æsj, passe klisjeaktig :ler: ) som man kan oppleve. Det finnes så utrolig mange måter å ha sex på også da, og så mange grader av tilfredsstillelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et must,som oftest i alle fall.

Men jeg er en som ikke trenger så lang tid,kan du si.

Hvis jeg er skikkelig kåt,så kan jeg komme etter ett minutt eller noe.

Når vi har en kjapp en rett før vi skal ut eller noe,da er jeg ikke så nøye på det.

Men jeg klarer ikke å roe meg før jeg har kommet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sex er jo det som foregår under HELE akten. Orgasmen er jo som regel den avsluttende delen. Har hatt mange deilige orgamer helt alene, jeg...men kan vel ikke kalle det god sex!?

Men for all del...blir ikke fortvila for at orgasmen kommer etter en himmels akt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

His jeg også skal svare på dette, så tror jeg faktisk at jeg vil si meg enig med de fleste her!

Jeg har ikke opplevd å få orgasme så mange ganger i forhold til andre her, men jeg synes det absoluttt er en bonus på toppen av god sex! :D

Jeg tok med svaralternativet "spørs hvor ogg når" fordi jeg er en av de som ikke klarer å få orgasme uansett hvor jeg er eller hvilken tid på døgnet osv.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis jeg også skal svare på dette, så tror jeg faktisk at jeg vil si meg enig med de fleste her!

Jeg har ikke opplevd å få orgasme så mange ganger i forhold til andre her, men jeg synes det absoluttt er en bonus på toppen av god sex! :D

Jeg tok med svaralternativet "spørs hvor ogg når" fordi jeg er en av de som ikke klarer å få orgasme uansett hvor jeg er eller hvilken tid på døgnet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis jeg også skal svare på dette, så tror jeg faktisk at jeg vil si meg enig med de fleste her!

Jeg tok med svar alternativet "spørs hvor og når" fordi jeg er en av de som ikke klarer å få orgasme uansett hvor jeg er eller hvilken tid på døgnet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til at jeg la inn innlegget to ganger og hadde masse skrivefeil begge gangene, så glemte jeg å si fra at det var meg som skrev... :oops: stressa sier du??

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme er deilig!Men synes ikke det er et must til en hver tid!! Sex er så mye mer enn bare å få orgasme! Så jeg nyter sex med og uten orgasme!! :oops: :

Men som regel får jeg orgasme.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke et must med en jeg er glad i, men hvis en ONS ikke kunne hjelpe meg dit, ville poenge med det hele blitt litt borte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for meg når d kommer til sex er hudkontakten og kosen.

Orgasmen kommer som en slags extra bonus.

Ganske enig med SS (for en gangs skyld..... :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...