Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Var innom ein hudpleiar for ein vareprøve og ho såg på huden min og meinte den var sensitiv. Har nokon noke erfaring med hudpleie for sensitiv hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sensitiv hud og sverger til Dermalogica. Orker ikke engang prøve noe annet, for jeg er så utrolig fornøyd :)

Skrevet

Jeg bruker Lumene sin krem for sensitiv hud, den har hjulpet i motsetning til det meste andre jeg har brukt.

Skrevet (endret)

Jeg har også sensitiv hud. Har prøvd kremer fra blant andre Biotherm, Nivea, Garnier, L`Oreal, Christian Dior og Natusan. Noen kremer funker ikke i det hele tatt for meg, mens andre funker i en liten periode så blir huden tørr og utslett kommer til syne. Kjøpte en krem på apoteket for noen uker siden av merket Avene (den er beregnet for irritert og sensitiv hud). Den kan jeg anbefale. Utslettet jeg hadde fått i ansiktet ble borte etter et par dager og huden er kjempemyk.

Endret av bonaqua
Skrevet

Jeg liker den serien La Roche-Posay har for sensitiv hud. Fåes kjøpt på apotek til en grei pris.

Liker også babor hy-öl og phytoactive sensitive. (To oljer som brukes sammen som rens.) Babor har også gode kremer. Calming sensitive heter serien som er tilpasset sensitiv hud. Babor er litt dyrere - blir fort en 1000-lapp for renseoljene + krem i hudpleiesalong. Kan bestilles noe billigere herfra, f.eks.

Gjest Raptuza
Skrevet

Takk skal de ha! Får ta meg ein tur i apotek/parfymeri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...