Gå til innhold

nett dating igjen

Pokahonta

Anbefalte innlegg

Jeg har nå møtt tre gutter fra nettet. For meg, så leter jeg nok etter det 'ekstra når jeg treffer disse guttene. Alle tre har funnet det ekstra med meg (fordi jeg er en søt, sjarmerende og sosialt flink jente).. Men jeg har ikke funnet det med dem..

Jeg har bestemt meg for å ikke kysse disse guttene før jeg liksom har funnet ut av det da.. (er ikke prippen, og har ONS hvis jeg føler for det, men ikke med disse nettguttene altså..)

Nå har jeg viklet meg inn i disse tre, som gjerne vil ha flere dater. Jeg må finne en fin måte å si ifra på tror jeg. Men er ikke så flink til å avvise.

Kan dere ikke dele litt erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_lina_*

Bedre å hoppe i det enn å krype i det, kanskje? Og hvertfall bedre å gjøre det på dette tidspunkt, enn senere. Tror de fleste liker å få en liten tilbakemelding, enn fullstendig taushet.

Kanskje sagt noe om at du føler at du ikke kan gå videre med dette siden kjemien ikke var gjensidig.

Har selv fått en lignende melding fra en jeg datet, bare en gang, der han skreiv at "du er ei kjempeflott jente, men etter å ha tenkt en stund på dette, så føler jeg at kjemien ikke er tilstede slik den bør være".

Og det synes jeg var helt ok.

Jeg ville sendt en grei liten mail, og sagt det slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...