Gå til innhold

Invitert til klokken 19.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har fått invitasjon fra en gammel venn av seg og er litt usikker.

Han fikk en sånn standard invitasjon som man kjøper på norli med beskjed om at han er invitert til klokken 19.00 og er litt usikker.

Er det vanlig å ha middag så sent, eller er han mest trolig invitert kun til kaffe?

Han må nemlig kjøre fra drammen til sandefjord og opp igjen (med mindre han kan få overnatte hos noen), og vet ikke om det kanskje blir litt for langt, hvertfall alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok tru de e kaffi han he blitt invitert til... Men kan også godt være de e middag. He vore i bryllup der middagen starta 19.30.

So de kjeme heilt ann på kor tid vielsen e... Står de ingenting i invitasjonen ka klokka den e?

Skrevet
Vil nok tru de e kaffi han he blitt invitert til... Men kan også godt være de e middag. He vore i bryllup der middagen starta 19.30.

So de kjeme heilt ann på kor tid vielsen e... Står de ingenting i invitasjonen ka klokka den e?

Nei, er nemlig derfor jeg tror det er til kaffe.

Står kun at **** og **** inviterter til brullyps den og den datoen klokken 19.00

Og når han skal svare. Står faktisk ikke kleskode engang når jeg tenker over det.

Skrevet

Då hadde ej nok gått for kaffi... :)

Skrevet
Då hadde ej nok gått for kaffi... :)

Ok, det virka sånn, så da spørs det om han drar. Å kjøre herfra til sandefjord er kjedelig nok, hvertfall alene.

Skrevet

vil nok tro at han er invitert til kaffe og fest ja. skal bare han dra? kan jo sjekke inn på et hotel for en natt da, ellers så er det jo ikke langt fra drammen til Sandefjord heller da, men kjipt å ikke kunne ta seg en drink eller to.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg ville tro det var til middag.

Skrevet (endret)
vil nok tro at han er invitert til kaffe og fest ja. skal bare han dra? kan jo sjekke inn på et hotel for en natt da, ellers så er det jo ikke langt fra drammen til Sandefjord heller da, men kjipt å ikke kunne ta seg en drink eller to.

Er bare han som er invitert. Han prater ikke noe særlig med kameraten så han vet ikke at han har samboer.

Vet ikke om han har penger til hotell. Vi skal nemlig på ferie uka før og det går nok en del penger der tenker jeg :) Men skal få han til å høre med han om muligens kan overnatte eller om de f.eks skal ha det på hotell. Brudgommen bor jo en time unna oss igjen, den andre veien så de skal neppe hjem.

Så nå at stedet ligger et stykke utenfor sandefjord, ser ut som det er en gård, så muligens det blir overnatting der da :)

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...