Gjest StockDama Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har jeg prøvd hva? Sex? ....joda, jeg har prøvd sex..=p
MarianneE Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Har jeg prøvd hva? Sex? ....joda, jeg har prøvd sex..=p Jeg og! Opptil flere ganger! Kjenner t.om folk som har gjort det..
Gjest Golden Girl Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Sex kan anbefales på det sterkeste. Og det beste resultatet blir hvis man finner en man liker veldig godt, og man øver seg sammen igjen og igjen. Da blir man etterhvert veldig flinke, og man når nye høyder! Øvelse gjør mester!
Ambriel Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Sex? Nei aldri hørt om? Hva er det?? :klø: Er ikke det tallet mellom 5 og 7?
DonorOslo Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 MISJONÆR I SLOW MOTION det er den beste sexen. Da kan man samtidig småpludre litt og fundere over hverdens forundligheter, - og ikke minst verdensrommet. Veldig viktig at dama ikke sovner .... Oslo Mann
camilla* Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Veldig viktig at dama ikke sovner .... eller mannen....
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Tja...skjønner hva du mener.Mye som tenner meg..BDSM f.eks.....Nei ikke fått prøvd det ut skikkelig ennu..
SMann Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Tenner også på sex...også med andre mennesker!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Tenner også på sex...også med andre mennesker! Andre mennesker ja,sex-orgie?Har du fått prøvd denne lysten da?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Sex? Nei aldri hørt om? Hva er det?? :klø: Er ikke det tallet mellom 5 og 7? Har du ikke hørt om sex nei.Da er det ikke rart du kunne svare...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 MISJONÆR I SLOW MOTION det er den beste sexen. Da kan man samtidig småpludre litt og fundere over hverdens forundligheter, - og ikke minst verdensrommet. Veldig viktig at dama ikke sovner .... Oslo Mann Tenner dette deg?Hm...Så kjedlig da,men men,alle er vi forskjellige...også i hva som tenner oss sexuelt
SMann Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Andre mennesker ja,sex-orgie?Har du fått prøvd denne lysten da? Ja jeg har fått prøve flere ting enn bare å ha sex med meg selv. Oppfatter meg derfor som en heldiggris!!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Prøvd det for noe? Det som tenner deg... Vi har våre forskjellige lyster,og det kan jo våre så mangt...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg har fått prøve flere ting enn bare å ha sex med meg selv. Oppfatter meg derfor som en heldiggris!! Ja,det er det er du da.Hehe!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Har jeg prøvd hva? Sex? ....joda, jeg har prøvd sex..=p Du spør: "Har jeg prøvd hva?" Altså,jeg aner ikke hva som tenner deg!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 TS her! Mange morsomme svar her Miitt spørmål var så enkelt som:Hva er det som tenner deg når det gjelder sex.Vi har forskjellige lyster,f.eks:swingers,bontage,jente-sex,OG MASSE mer. Så spør jeg deretter om dere har fått prøvd dette ut. Mitt spørsmål var IKKE: Sex.Hva?Tenner dere på?Har dere prøvd det?
Ambriel Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 TS her! Mange morsomme svar her Miitt spørmål var så enkelt som:Hva er det som tenner deg når det gjelder sex.Vi har forskjellige lyster,f.eks:swingers,bontage,jente-sex,OG MASSE mer. Så spør jeg deretter om dere har fått prøvd dette ut. Mitt spørsmål var IKKE: Sex.Hva?Tenner dere på?Har dere prøvd det? Hehe, leste bare Sex - Har du prøvd det jeg Tenner på å ha med ei jente i "leken". Men tviler på samboer og meg kommer til å gjøre noe mer med det, enn å ha det som en god fantasi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå