Gå til innhold

Hvit i ansiktet,brun på kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linnea_*
Skrevet

Hei dere :) Hvordan blir jeg brun i ansiktet uten å sole meg? (Soler ikke ansiktet - angst for rynker) Har prøvd selvbr. krem, men man blir ikke skikklig brun!

Jeg blir bare flekkete om jeg tar på meg for mye.. Og jeg vil ikke legge på 20 lag med brunkrem som er 4 nr for mørk for huden min heller:P

Bruker solpudder også, men ser ikke akkurat naturlig ut.

Får jeg bare gå som jeg er eller er det noe spesielt jeg kan gjøre..?

Så hvordan se naturlig brun ut i ansiktet og ikke brun sminkedokke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men den som hadde visst svaret på dette, hadde nok tjent fett med gryn.. ;)

Gjest StockDama
Skrevet
Beklager, men den som hadde visst svaret på dette, hadde nok tjent fett med gryn.. ;)

=D

Skrevet

Jeg bruker Lancome sin flash bronzer for ansikt. Har du prøvd å legge et lag, forså og la det tørke, og så legge et nytt?

Gjest Gjest_Hattifnatt_*
Skrevet

Shiseido Quick Tanning Gel. Funker supert! Må ha et par påføringer.

Skrevet

Clarins Liquid Bronze for ansikt/hals + Nars Laguna Bronzing Powder synes jeg funker fint :)

Evt. Garnier Self-Tan servietter om man ønsker en mer intens farge.

Skrevet

Jeg pleier å bruke en sol spray som heter Turbo Tan. Den blir ikke sånn selvbruningsgul og heller ikke ujevn så jeg er stor tilhenger av den :) Den koster ca 300kr å du får den hos enkelte frisørsalonger :)

Skrevet
Clarins Liquid Bronze for ansikt/hals + Nars Laguna Bronzing Powder synes jeg funker fint :)

Evt. Garnier Self-Tan servietter om man ønsker en mer intens farge.

clarins liquid bronze.. er det den som påføres med bomullpads?

Skrevet

Test ulike selvbruningsprodukt for ansikt, når du finner det som funker for deg, så anbefaler jeg å bruke Dove fuktighetskrem med selvbruning til ansikt for å vedlikeholde brunfargen. Jeg falt for noen servietter de har på Vita, for ansiktet.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Fuktighetskrem med litt farge :klø:

Noe annet svar enn det finns ikke når du ikke vil sole deg, bruke selvbruningskrem eller makeupkrem/pudder med farge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...