Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hvilke farger og hvorfor heter det pastellfarger?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Pastell brukes om avdempede og sarte farger. Tenk på fargene du beskriver som lyse..., så får du en farge i pastell.
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Babyblå, babyrosa, babygrønt, babygult, babyoransje (hvis det finnes) osv..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Babyblå, babyrosa, babygrønt, babygult, babyoransje (hvis det finnes) osv.. men er lyseblått alltid en pastellfarge?
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 men er lyseblått alltid en pastellfarge? Ja, det vil jeg si. Her fant jeg på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Pastellfarger
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, det vil jeg si. Her fant jeg på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Pastellfarger ok. så pastellfarger er lyse farger. Jeg har hørt ofte at Menn i pastellfarger er femi og bla bla. Jeg bare lurte siden pastellfarger er motebetinget betyr ikke det at lyseblått blir ut en gang. eller? Hvordan kan lyseblått være ulovlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 ok. så pastellfarger er lyse farger. Jeg har hørt ofte at Menn i pastellfarger er femi og bla bla. Jeg bare lurte siden pastellfarger er motebetinget betyr ikke det at lyseblått blir ut en gang. eller? Hvordan kan lyseblått være ulovlig? Hva snakker du om????
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 (endret) Hehe.. Typen min bruker mye penger på klær og kler seg fint, og han har minst to lyseblå plagg som han ser svært bra ut i Visste ikke at det var ulovlig gitt.. Gutta går da i rosa nå også. Endret 9. april 2008 av Ce'Nedra
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 he he nei mente om rosa og lyseblått var like femi. Og like harry om noen år. Jeg mente ulovlig om noen år ikke nå!
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Det er jo umulig å si. Mye rart som skjer på motefronten hele tiden så..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Det er jo umulig å si. Mye rart som skjer på motefronten hele tiden så.. jo men lyseblått kan vel aldri bli ut vel? var det noen som gikk med lyseblått på nitttitallet?
Gjest Raptuza Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Pastellfargar er fargar som inneheld mesr kvitt når ein blandar maling. Lærte det i fargelæra på vidaregående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå