Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har ei venninne som er på let etter kjole... Og hun har sett noen fine her. Men vet noen her inne noe om denne siden? Er det evt bra kjoler og seriøs forhandler? Takker for svar
♥Mirella♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Før hun rekker å forsvare seg skal jeg bekrefte det gjest over meg sier. Jeg bestilte en rekke ting derfra, ingen av de ble som forventet (avvik fra bildene og merkelig fasong). Men det finnes de som er fornøyd også. Vil kanskje tro det er like greit å bestille fra Kina selv (ebay el.l), istedet for å gå gjennom et mellomledd som ganger prisen med 2,5.
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har også desverre bare hørt om dårlige erfaringer derfra..
Frekja Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Og jeg er en av de som er fantastisk fornøyd med kjolen jeg bestilte derfra. Det eneste jeg måtte gjøre var å flytte et par knapper, ellers satt den PERFEKT
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Har ei venninne som er på let etter kjole... Og hun har sett noen fine her. Men vet noen her inne noe om denne siden? Er det evt bra kjoler og seriøs forhandler? Takker for svar Det er jo ikke rart kjolene ser fine ut, bildene er jo bare knabbet fra ulike "ekte" designere.. Egentlig pussig om de har lov til å markedsføre seg med disse bildene.. Nå høres det ut som det er blanede erfaringer herfra, men jeg ville nok dratt opp å prøvd kjole om jeg skulle satse på det.. Veldig vanskelig å bedømme f.eks stoff på nettet og det har mye og si. Og bildene sier jo bare noe om hvordan orginalene ser ut..
*Emma* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vet mange som er fornøyde. Personlig ville jeg heller kjøpt en "ekte kjole" brukt til samme prisen. da vet man at den er akkurat som på bildet
Concertina Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Personlig ville jeg heller kjøpt en "ekte kjole" brukt til samme prisen. da vet man at den er akkurat som på bildet Enig i det, eller så kan man faktisk kjøpe endel ekte kjoler fra USA til samme pris (inkl moms/toll/etc) som Torunns drømmekjoler kommer på
BayliZ Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Og jeg er også en av de som er strålende fornøyd selv om den avviket nor fra bildet, så eneste jeg kan utsette på kjolen var at slepet ikke satt pent på, men det var bare for en sydame å sette på flere knapper også skal jeg sende regningen til Torunn. Sydama mi sa at kvaliteten på det som er sydd og selve stoffet er helt fantastisk.
Frekja Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 (endret) Og jeg er også en av de som er strålende fornøyd selv om den avviket nor fra bildet, så eneste jeg kan utsette på kjolen var at slepet ikke satt pent på, men det var bare for en sydame å sette på flere knapper også skal jeg sende regningen til Torunn. Sydama mi sa at kvaliteten på det som er sydd og selve stoffet er helt fantastisk. Det samme sa min sydame som flyttet på knappene mine:) Endret 10. april 2008 av Frekja
Irmelinn Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Jeg har bestillt kjole derfra. Er kjempefornøyd med kjolen Jeg sendte ett bilde av den kjolen jeg ville ha så fikk jeg den sydd. Men siden man bestiller igjennom henne som må man betale ett lite mellomledd. Så da blir det litt dyrere enn om man bestiller dirkekte fra kina. Vet du kan gjøre det på www.jkdress.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå