Gå til innhold

Treff i Oslo??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo, de arrangerte og planla og det skulle komme 10 stykker.

Det satt en der mutt alene på en restaurant - på et reservert bord - ingen andre kom. Ingen unnskyldning fra noen etterpå heller.

For dumt, teit og barnslig. Og det er sikkert jeg også... som ikke helt kan slippe meg løs...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Du er på ingen måte teit, dum eller barnslig selv om du velger og ikke gå på et treff. Det blir et valg du må ta, men hvis du innerst inne har lyst kan du jo ta sjansen.

Vi i Bergen har avtalt et treff, hvor mange som kommer er vel ikke helt sikkert enda, det kan godt være at vi ikke blir så mange når den tid kommer. Men en ting er helt sikkert; det er lov å si nei, jeg kommer ikke , men det er utrolig dårlig gjort å si at en kommer for så ikke stille.

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg kommer helt sikkert sammen med en annen av de påmeldte - vi avtalte det senest i dag og er gamle kjente (så det er en avtale som er grei å holde, mener jeg)! Så ingen behøver å sitte mutters putters alene og ha det fælt!!!!! Vi er iallefall to stykker som sitter der.

Og vær så snill : Ikke vær redd for at andre synes dere er fæle!!!! Jeg har sko med hull i, klær fra i forfjor. Celluitter har jeg også, men de får dere ikke se.... Men jeg håper ikke det er slike ting vi ser etter hos hverandre???

Skrevet

Fredag 6. juni hadde passa PERFEKT for meg iallfall......... :lol: Men hvis dere har bestemt dere for en annen dato er det jo ikke stort jeg kan gjøre med det....... :roll:

Men det høres jo veldig hyggelig ut... Er det ut og spise og så drikke og sloss da eller? :ler: Neida, bare tuller, asså!

Men hva er de konkrete planene liksom?

Dette kan jo bli hyperspennende...

Og jeg stemmer for at vi holder oss til nickene våre, og ikke begynner å blande inn fornavn og etternavn og hele pakka....... :lol:

Lillian

Skrevet

Jeg var på et IRC-treff for et år siden og det ble koselig nok det. Men av en eller annen grunn ble det til at vi presenterte oss ved fornavn og glemte nickene :o Gjett om vi ble forvirra da.. Tror bare nick er en god idè.

Er ikke helt sikker på om jeg tør å være med. Jeg er overvektig, kjederøyker og sjenert.. Kommer sikkert til å sitte i en krok jeg.. :ler:

Skrevet

Vil heller røpe navnet mitt enn nicket mitt... :lol:

6. juni er jeg et helt annet sted - pinseferie.

Gjest Gjesta
Skrevet

Pinseferie på meg også 6.juni. 13. passer bedre for min del.

Jeg grubler og grubler på dette med treff, og det frister meg fortsatt mye! Jeg er på nippet til å si at jeg er med! :D

Jeg tror nok at nickene vil være det enkleste å forholde seg til - kan brått bli mye navn å holde styr på... :roll:

Skrevet

Så spennende da.......men så veldig skummelt også :lol::lol:

Det hørtes veldig gøy ut men.........det kan jo bli litt farlig også......hmrf.....hmrf....hmrf.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror bare nick er en god idè.

Er ikke helt sikker på om jeg tør å være med. Jeg er overvektig, kjederøyker og sjenert.. Kommer sikkert til å sitte i en krok jeg.. :ler:

Jeg tror absolutt vi skal holde oss til nick. På den måten vet vi hvem vi snakker med. Jeg vet hvem "Starie" er (min hjelpsomme banan), men jeg vet ikke hvem "nn" er!

Starie, klart du må bli med! Jeg skjønner godt hvis folk ikke ønsker å treffes forde det er greit å holde det på dette nivået (tenker slik selv), men jeg syns det er direkte synd hvis noen ikke møter opp fordi de tror de er dumme, tykke eller på andre måter uinteressante.

Gjest Alive
Skrevet

ÅÅÅÅ skikkelig spennende...... Tenker på det med litt skrekkblandet fryd.

Sikkert ålreit å forene KG med RL!!!! Blir sikkert kjempe overrasket, man gjør seg jo et bilde oppi hodet, på hvordan de forskjellige ser ut....

Uuuæææ, vet ikke om jeg tør....

Skrevet

Vi må ha navnskilt!!! Sånna klistremerker hvor det står:

HEI!

Jeg heter:

MarianneE!

God idè , MarianneE!! Men, ville jeg stilt opp på et treff? Nja.....kanskje det? Men, da må ikke dere bli misunnelige på mitt ekstremt perfekte utsende o.s.v. :hoho:

As if.......

Skrevet
Vi må ha navnskilt!!!  Sånna klistremerker hvor det står:

HEI!

Jeg heter:

MarianneE!

God idè , MarianneE!! Men, ville jeg stilt opp på et treff? Nja.....kanskje det? Men, da må ikke dere bli misunnelige på mitt ekstremt perfekte utsende o.s.v.  :hoho:  

As if.......

Navneskilt... Og jeg som er så flink til å lage sånne ting... 8)

MarianneE: da blir vi to perfekte mennesker der ihvertfall.. :lol:

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg er overvektig, kjederøyker og sjenert.. Kommer sikkert til å sitte i en krok jeg..  :ler:

Det er du ikke det så! Du er en hyggelig, hjelpsom, informativ, gul banan med masse kunnskap som du velvillig deler med oss som lurer på noe! :D :D :D

Skrevet

Jeg føler litt at dere andre har "funnet" hverandre og fått et vennskap, føler at noen er gode venner og slikt, så jeg synes det er ganske skummelt.........tror ikke jeg tør jeg.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg føler litt at dere andre har "funnet" hverandre og fått et vennskap, føler at noen er gode venner og slikt, så jeg synes det er ganske skummelt.........tror ikke jeg tør jeg.

Skal vi være venner? :P

Skrevet

JA, det vil jeg gjerne Embla s. :D :D

men tror ikke jeg tør å gå på treff alikevel

Skrevet

lille blå: Jeg har ikke funnet meg selv en gang, enda mindre noen på kg..

Tror ikke jeg har spesiell kontakt med noen som skal på det treffet. Men det kan jo treffet hjelpe til med.

Syns du skal komme jeg!

Skrevet

Veslejenta: Synes du det? nja.......hva med deg selv, du har jo et stykke å reise? Jeg får nok se, jeg er litt redd jeg kommer til å tisse på meg av nervøsitet......hi hi

Skrevet

lille blå: Jeg flytter til Oslo 1. juni jeg! Så hvis datoen passer, så kommer jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...