Gå til innhold

Treff i Oslo??

Fremhevede innlegg

Gjest Pjusk
Skrevet

Hva med fredag den 13.? :pirat:

Klokken 20.00?

Noen som har et bra forslag til møteplass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt intressert... kommer kanskje... med nicket mitt.

Men oj, tenk om jeg kjenner dere? :roll:

Ingy

Skrevet

Fredag 13. juni hørtes bra ut! :D

Også hvor da. Spørs hva man har lyst til å spise osv. Bør vel være et sted hvor man kan få både mat og drikke uten å være alt for dyrt eller formelt.

Og det bør vel være i Oslo Sentrum.

*tenke*

Sara's Telt? en fortauskafe på Karl Johan? Peppes? Egon?

Gjest Pjusk
Skrevet

Overlater til dere som er mer kjent å finne et bra sted. Selv om jeg har bodd i Oslo, og bor like utenfor Oslo nå, må jeg innrømme at jeg ikke har noe særlig gode forslag mht. møtested.

Enig med Veslejenta i det hun sier. Uformelt og ikke for dyrt!

Skrevet

Høres veldig skummelt ut, men jeg kan sikkert ta meg en tur.. :D

Skrevet

Jeg vil også være med!!! :D

- tror jeg, kanskje...

Men det høres jo forferdelig faretruende ut å ha det på fredag den 13. da, så jeg vet ikke helt om jeg tør... :wink:

Hvis at det blir noe av hadde det vel vært greit å ha det på Peppes på Stortinget? Billig, passe tussemørkt, uformelt og koselig, og som bergenserne sa kan en jo alltids tygge i vei på pizzaen hvis det blir for stille...

Skrevet

Hvis at det blir noe av hadde det vel vært greit å ha det på Peppes på Stortinget? Billig, passe tussemørkt, uformelt og koselig, og som bergenserne sa kan en jo alltids tygge i vei på pizzaen hvis det blir for stille...

Peppes PÅ stortinget? Mener du den som ligger i parallellgata til karl johan?

Da hermer vi jo litt etter bergensfolka da.. :o

Men Peppes er helt greit for meg!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hva er så galt med å herme etter Bergens elite da ? :roll:

Ideene våre er jo knakande gode, så det er jo ikke vits å gjøre alt på nytt ?

Kunne faktisk godt tenke meg å vært med på Oslotreffet også jeg !

Skrevet
Peppes PÅ stortinget? Mener du den som ligger i parallellgata til karl johan?

VED stortinget og ikke PÅ, såsant ikke Stortinget har leid ut lokaler for å skaffe ekstrainntekter :lol:

TGI (Thank God its Friday) på Karl Johan ved Paleet, er jo også et alternativ eller Onkel Donald (Universitetsgata) hvis vi skal skille oss ut fra bergenseliten som de i all bekjedenhet (og på sedvanlig bergensvis) kaller seg :wink:

Skrevet

hmm. Kan jeg så tror jeg at jeg dukker opp så før meg opp på lista..

Men ikke fredag den 13 for da er jeg i ålesund på 5 årstreff. (folkehøgskoletreff)

Skrevet

TGI's (Fridays) er litt dyrt da.. For meg går det greit, og de har jo veldig gode drinker.

Jeg har lyst til å være med så lenge det er en dato jeg er i Norge.

Jeg kommer til Norge 1. juni, også er jeg borte 18-23 juni.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hva mener du med " i all beskjedenhet" Bridget ?

Så vidt jeg vet har aldri bergensere vært beskjedne :tunge1:

Vi LIIIIKER å fremheve oss selv som særdeles gode og fortreffelige mennesker......

Vi er bare så utrolig flotte mennesker !

:oops: Glemte rent at jeg er jo ikke bergenser, men nordlending bosatt i Bergen. Jaja nordlendinger er vel ikke kjent for å ligge så langt fra bergensere i selvinnsikt ! Hehe

Gjest Gjesta
Skrevet

Treff i Oslo høres innmari spennende ut da... :lol:

Litt skummelt også...Men det frister...Må nok tenke på det, men 13.juni passer i allefall bra for meg! :D

Skrevet

Da må dere nok klare dere uten meg jenter, eksamen hele helga 13 - 16 juni jeg. :(

Skrevet

Hva med fredag 6 juni?

Gjest Pjusk
Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg nå, er det bare Arwen og Liv som ikke kan den 13. Og selv om det hadde vært kjempebra om dere kunne også (!!!), så setter jeg en knapp på den 13.

Helgen før (som du foreslår, Liv) er jeg nemlig i Roma (helt utrolig - første barnefrie langhelg på seks år!!!). Og siden jeg startet tråden har jeg jo litt lyst til å være med jeg også.... :wink:

Men jeg skjønner selvfølgelig hvis datoen blir endret om flesteparten av de "påmeldte" ikke kan den 13.

Skrevet

Jeg er ikke påmeldt. Og jeg har tidligere sagt at dette ikke er interessant for meg. Men nå når det er så konkrete planer... *tenker meg om*

Vet de hadde et bra treff i Rogaland - men et bryllupstreff i fjor var rimelig mislykket. Det er en av grunnene til at jeg har vært skeptisk. Og en annen er selvsagt anonymiteten - og som en her sa - tenk om alle de andre synes jeg er dum og stygg...

Gjest gjesta
Skrevet

Siden vi har planlagt tilsvarende treff i Bergen er jeg litt nysgjerrig - hvordan var bryllupstreffet mislykket?

Jeg har en ganske avlappet holdning til dette med å treffes, var litt redd for anonymiteten min med en gang, men er kommet til at det er for dumt siden jeg ikke har avslørt noen hemmeligheter her inne. (ikke det at jeg har så mange heller)

Jeg forventer egentlig ikke så mye av et møte, målet er jo ikke nødvendigvis at vi skal bli friends for life, men hvem vet? En ok utfordring å ta, er jeg kommet til. (med litt hjelp av de andre i Bergens tråden :ler: )

Men hva har gått galt før? Det kan jo være greit å vite når jeg står der med avis under armen og blomst i knapphullet og skal møte en gjeng ukjente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...