Gå til innhold

Treff i Oslo??

Fremhevede innlegg

Gjest Missuganda
Skrevet

Sympatisk... hva om alle tenkte sånn... dette smaker litt av sabotasje... :ler:

:briller: Uffda :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sjølsagt! *ta hånden til jordbær*

Flott! Da er du og veslejenta reservert følge! :D (Nå kan du ikke trekke deg)

Gjest Gjesta
Skrevet

Antakelig kommer hvert bord på Peppes til å være fylt opp av nysgjerrige KG-folk som ikke tør være med på treffen men som likevel ikke klarte å holde seg hjemme... :wink:

Skrevet
Antakelig kommer hvert bord på Peppes til å være fylt opp av nysgjerrige KG-folk som ikke tør være med på treffen men som likevel ikke klarte å holde seg hjemme... :wink:

Tror jeg også - Missuganda og kjæresten.

Kanskje jeg også har et bord... men hvis dere setter opp et skilt med at "her er vi" - kanskje det kommer flere bort etterhvert... vi vil gjerne se på dere først. Og hvis det er sjans for at vi er penere og mer vellykkede enn dere så kommer vi bort. Er vi styggere og feitere går vi igjen...

:hoho:

helt ærlig - jeg er veldig ambivalent i forhold til dette. Men at det kommer til å sitte folk å se på, må dere regne med.

Skrevet

Hihihi...

Jeg er nok definitivt ikke den tynneste eller vakreste. Dette er jo ikke for å konkurere om hvem som burde bli miss norge. Jeg deltar for å være sosial og hilse på nye folk. Har deltatt på en del treff i de siste årene (IRC) og er egentlig vant med å møte nye folk. Det er ikke så skummelt som dere tror. (Hvis dere ikke deltar på treff sammen med www.dsgf.no da...eller hur? hehe)

Folk må bare stirre i vei, kanskje de tør å joine oss når de ser at det faktisk er normale folk som er samlet... ;)

Skrevet

Da ville vi få styrket våre relasjoner. Det er nemlig slik at et ansikt + nick = dypere respekt. D.v.s. enda bredere fordypning der det trengs.

Jeg håper på et slikt treff. :)

Skrevet

Flott! Da er du og veslejenta reservert følge! :D (Nå kan du ikke trekke deg)

:D Da er vi tre stykker som skal møtes først for å ikke gå alene inn. Så tøffe er vi ja!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det kunne vært gøy og møtt opp og truffet noen av dere men jeg tror nok jeg gjøre klokt i å holde meg hjemme.

Minnie

Skrevet
Det kunne vært gøy og møtt opp og truffet noen av dere men jeg tror nok jeg gjøre klokt i å holde meg hjemme.

Minnie

Forstår deg akkurat der, med tanke på trusler etc.

Men hadde vært veldig koselig om du hadde kommet en tur. Kan jo sette deg på nabobordet og komme bort en tur hvis det ser trygt ut, slik det virker som en del andre skal. :lol:

Skrevet

aaahh jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil men det er den eneste helga jeg er opptatt. vært planlagt i 5 år! Bare må på folkehøgskoletreff. Savner gjengen! (Er det noen godt folk fra borg 97/98 her så må dere sende meg en pm!vurderer å kjøre og det er langt å kjøre helt til ålesund aleine)

Skrevet

Forstår deg akkurat der, med tanke på trusler etc.

Men hadde vært veldig koselig om du hadde kommet en tur. Kan jo sette deg på nabobordet og komme bort en tur hvis det ser trygt ut, slik det virker som en del andre skal. :lol:

Jeg har såpass god tro på KG's brukere at jeg nekter å tro at noen har framført trusler mot Minnie. Du må ikke "ta inn" alt hun lirer av seg, Veslejenta...Hun forvrenger svært ofte virkeligheten til det totalt ugjenkjennelige.

Skrevet

Vær litt greie her nå, orker ikke lese gjennom ni sider med innlegg:

Hva har dere kommet frem til? Har dere avtalt tid og sted? Hvem kommer?

Noen som gidder å ta en oppdatering? :D

Skrevet

:D Da er vi tre stykker som skal møtes først for å ikke gå alene inn. Så tøffe er vi ja!

Kjempetøffe :ler: Da må jeg visst bli med da.. Gleder meg til å treffe dere!

Skrevet

Jeg lurer også på hva som er avtalt her.

Kunne godt tenke meg å se noen fra KG, jeg, da jeg er verdens mest nysgjerrige menneske.

Men er ikke helt trenet til å komme meg ut med/uten baby ennå, så vi får se hva jeg får til.

Men jeg sier som Lykkeliten, kan noen gi et raskt resymé her?

Gjest Pjusk
Skrevet

Hmm, ja... Avtalen er at vi møtes 13. juni. Sannsynligvis på Peppes ved Stortinget. På kvelden engang - kanskje ca. 20.00.

Hvem som er heeeelt sikre på at de kommer er ikke greit å si, for her er det litt att og frem.

Pjusk, Indianlady, Embla S, Leo, Veslejenta, Jordbær, Starie, Skusla, Ingy, Bridget, Lillian, Livets Datter og Brommservice er vel de som er helt sikre i sin sak??? Beklager om jeg har glemt noen, orker ikke gå gjennom alle 10 sider en gang til. Lisa-Beth, Kverula, Lille Blå m.fl. var også interessert.

Jeg skal ringe og bestille bord og det hadde vært greit å vite omtrent hvor mange som kommer. Jeg skal prøve å få et bord som er litt avsidesliggende (- og jeg synes det er superfeigt å sitte å titte på oss fra sidelinjen uten å innrømme hvem de er. Det er rett og slett ikke realt!!!)

Skrevet

Jeg kommer nok ikke, så har jeg sagt fra med en gang...Hvorfor? Jo, litt fordi det passer veldig dårlig for meg å dra til Oslo den helga, fordi vi er i en flyttesituasjon her nede, og litt fordi jeg er en reddhare :oops:

Skrevet

Altså.....jeg har veldig lyst, og jeg tør....men jeg kan ikke si no sikkert siden d kolliderer akkurat m sommerfesten på jobben min.....HVIS jeg prioriterer den og d blir kjedelig der, kan jeg jo alltids stikke innom etterhvert og se om dere fortsatt er der......Befinner meg jo rett i nærheten siden jeg jobber i Oslo....

Skrevet

Pjusk, Indianlady, Embla S, Leo, Veslejenta, Jordbær, Starie, Skusla, Ingy, Bridget, Lillian, Livets Datter og Brommservice er vel de som er helt sikre i sin sak???

Jeg har nok ikke helt bestemt meg enda. Er en liten tviler. Lurer litt på om det ikke er best å beholde anonymiteten sin...?

Og en annen sak... hvor stor aldersspredning er det på oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...