jordbær Skrevet 13. mai 2003 #101 Skrevet 13. mai 2003 Er ikke helt sikker på om jeg tør å være med. Jeg er overvektig' date=' kjederøyker og sjenert.. Kommer sikkert til å sitte i en krok jeg.. [/quote'] Kan jeg joine deg, starie? :D
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #102 Skrevet 13. mai 2003 Jeg er med hvis vi drar noen plass der jeg kommer inn:D (Har ikke hatt problemer med å ikke komme inn tidligere.. doh..) La bare merke til at Friday's ved saga hadde 24årsgrense på en lørdag.*liten frustrert jordbær* MEN jeg blir ikke med hvis jeg ikke får med meg noen jeg kjenner IRL her inne på forumet. (evt fra IRC)
Gjest Pjusk Skrevet 13. mai 2003 #103 Skrevet 13. mai 2003 Etter en kjapp opptelling er vi +/- 25 stykker som har sagt de har lyst til å være med. Mange sier de kan den 13., to sier de ikke kan denne datoen. Jeg tror vi holder på den 13. juni siden vi uansett ikke klarer å finne en dato som passer alle. Ååååh, jeg tror dette kan bli ordentlig gøy! Om kun halvparten stiller, så blir det likevel ganske mange!!
HMSP Skrevet 13. mai 2003 #104 Skrevet 13. mai 2003 HM, hva skal jeg si Jeg har litt lyst til å komme, men jeg skal ikke til Oslo før litt senere. Ser nå ut som vi skal i begynnelsen av juli. Klart det blir planlagt treff nå som jeg endelig har somlet meg ut av både Bergen OG Oslo. *sukk*
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #105 Skrevet 13. mai 2003 HM, hva skal jeg si Jeg har litt lyst til å komme, men jeg skal ikke til Oslo før litt senere. Ser nå ut som vi skal i begynnelsen av juli. Klart det blir planlagt treff nå som jeg endelig har somlet meg ut av både Bergen OG Oslo. *sukk* Dumma!
Veslejenta Skrevet 13. mai 2003 #106 Skrevet 13. mai 2003 MEN jeg blir ikke med hvis jeg ikke får med meg noen jeg kjenner IRL her inne på forumet. (evt fra IRC) Du kjenner meg sånn littegranne fra IRC da Og blir det den 13. juni så har ikke jeg noen andre planer enn å spise og drikke sammen med kg-mennesker
fruenge Skrevet 13. mai 2003 #107 Skrevet 13. mai 2003 Kanskje jeg kommer også, men jeg må få tenke med om et par ganger først.
Gjest indiangranny Skrevet 13. mai 2003 #110 Skrevet 13. mai 2003 jeg tørr,jeg tørr og er ikke redd :D
fruenge Skrevet 13. mai 2003 #111 Skrevet 13. mai 2003 jeg tror jeg tør, jeg tror jeg tør, men er redd!
Veslejenta Skrevet 13. mai 2003 #112 Skrevet 13. mai 2003 Blir det fredag 13. da? Og stedet? Peppes ved Stortinget? Eller er det andre forslag?
starie Skrevet 13. mai 2003 #113 Skrevet 13. mai 2003 Kan jeg joine deg, starie? :D Sjølsagt! *ta hånden til jordbær*
Bridget Skrevet 13. mai 2003 #114 Skrevet 13. mai 2003 Ser ut som vi må finne et sted med usedvanlig mange hjørner og kroker for jeg hadde også tenkt å sitte i en krok og kjederøyke...
Tusenfryd Skrevet 14. mai 2003 #115 Skrevet 14. mai 2003 Jeg skal meget sterkt vurdere det hvis Waco kommer...
*Lillian* Skrevet 14. mai 2003 #116 Skrevet 14. mai 2003 Jeg skal meget sterkt vurdere det hvis Waco kommer... Og du har troen på at han tør å dukke opp?? Skjønner godt, jeg, om han er redd for å bli slått halvt ihjel på et slikt treff, etter alt han har skrevet her.... Men det kunne blitt råfestlig om han kom, ja... Men jeg har mine tvil for å si det sånn... Lillian
Tusenfryd Skrevet 14. mai 2003 #117 Skrevet 14. mai 2003 Ingen grunn til å slå ned han? Tror han hadde blitt alle KG-damenes nye kjæledegge jeg... Nei, helt seriøst - tror ikke jeg tør... eeehhh...vil... har kanskje ikke behov for det - eller har et behov for å forbli anonym...
Gjest Missuganda Skrevet 14. mai 2003 #118 Skrevet 14. mai 2003 Jeg vil aldri våget å dukke opp. Eller kanskje jeg hadde tatt kjæresten min med å sittet å observert dere. Det kunne vært moro det
*Lillian* Skrevet 14. mai 2003 #119 Skrevet 14. mai 2003 Hehe... Nei, jeg mener ikke at det er noen grunn for å slå ned stakkaren, jeg mente bare at jeg forstår veldig godt om han skulle være redd for å komme i frykt for å bli slått ned av illsinte OTTAR-damer... Skjønner godt de som ikke vil kommer fordi de gjerne vil forbli anonyme, jeg! Skjønner også godt de som ikke tør å dukke opp... Men samtidig så er det jo SÅ MANGE SPENNENDE mennesker her som jeg virkelig kunne tenkt meg å lære bedre å kjenne... Men det er litt skummelt... Om kjemien er topp her inne, trenger den ikke bli det IRL.... Skummel tanke.... Huff, nå blir jeg nesten usikker selv, nå..... Lillian
Tusenfryd Skrevet 14. mai 2003 #120 Skrevet 14. mai 2003 Jeg vil aldri våget å dukke opp. Eller kanskje jeg hadde tatt kjæresten min med å sittet å observert dere. Det kunne vært moro det Sympatisk... hva om alle tenkte sånn... dette smaker litt av sabotasje...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå