Gå til innhold

Treff i Oslo??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg trenger litt mer betenknigstid jeg.

Jeg er nok en liten reddhare :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Alle syns det er kjempeskummelt tror jeg.. Men så er det spennende og veldig morsomt også! Kan aldri tenke meg at noen drar på et slikt treff med negativ innstilling til de andre (vurderende/dømmende/etc).

Dessuten vil alle ha så nok med seg selv og sin egen nervøsitet ("å jeg ser ikke bra nok ut, jeg er for genert, jeg er for tykk, jeg er kjedelig og dum", etc), så de vil ikke ha kapasitet til å legge merke til andres skavanker :wink:

Skrevet

Jeg bare ser for meg selv der... en mann og førti kvinner..... :hoho: !!!

:oops: blir nok muligens den fargen isteden!

Klem

Skrevet

Fikk en idé, men aner ikke om den er god...

Hva med å møtes i den nye bowlinghallen på Skøyen? Vi kan ha lag og spille mot hverandre, så får vi i hvert fall noe å snakke om... Kan jo gå et sted å spise etterpå.

Jeg bare lufter tanken litt jeg...

Ingy

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg bare ser for meg selv der... en mann og førti kvinner..... :hoho: !!!

Det blir vel fint for deg det :wink::ler:

Gjest Pjusk
Skrevet

Non Juan: Kjempebra om det kom noen gutter også! Jeg synes du er tøff om du stiller!!

Lille blå: Med mine få innlegg har iallefall ikke jeg klart å lage noen allianser. Kankje du kan avtale med en bruker å møte denne litt utenfor lokalet, så dere iallefall kan gå sammen inn? Det kan jo være nervepirrende sekunder bare det å gå fra døren til bordet.

Ingy: Flott forslag, men jeg tror iallefall for egen del at da hadde jeg vel bare snakket med de jeg var på lag med. Jeg synes det hadde vært OK å samles rundt et stort bord, a la Peppes eller noe.

Jeg tror de fleste gruer seg i større eller mindre grad!!

Dessuten vil alle ha så nok med seg selv og sin egen nervøsitet ("å jeg ser ikke bra nok ut, jeg er for genert, jeg er for tykk, jeg er kjedelig og dum", etc), så de vil ikke ha kapasitet til å legge merke til andres skavanker
He-he, du får sagt det Embla S. Tror faktisk dette er helt rett!!!
Skrevet

Jeg synes også bowling var et godt forslag, men jeg er redd færre vil komme da siden

-det er et stykke utenfor Oslo sentrum

-ikke alle liker å bowle/er redd for å drite seg ut etc

Skrevet

Weeeeeeh, syntes det høres mer og mer spennende ut jeg.. Jeg skal nedover til Oslo den 3. juni ( sykehuset da meeeen..) og blir der nok en god stund, så det er SAMMA FOR MEEI, når det er..

Holder vi oss til nickene er vi fremdeles litt anonym.. Å alle er sikkert litt sjenert i begynnelsen.. Vi får bare drikke litt alkohyyler da, å komme i form..

Ang. utseende, som noen har skrevet her; utseende er uviktig. Om du er tynn, feit, liten, stor, høy, gul, blå, brun, hvit, rosa med orange prikker.. Tror nok de ALLER færreste her ville dømme hverandre..

BLIII MEEED DAAA VEEEEL.... :D

Skrevet

Etter å ha lest innleggene folk skriver på kg, så er det ingen som er perfekte så vidt jeg har skjønt. (Utenom meg selv da selvfølgelig... og MarianneE :lol: )

Jeg er heldigvis ikke sjenert. Så hvis det blir stille, så er det bare å sette i batterier (er bakpå ryggen et sted) så skravler jeg automatisk!

Gjest Cruella
Skrevet

Kanskje.....

Har lagt merke til at det er mange ikke-røykere her i forumet, men jeg må få røyke altså...

:ler:

Må tenke over det, det ble nesten planlagt et treff i fjor som jeg hadde tenkt å gå på, men det kokte bort...

Da tenkte vi å gå på Aker Brygge et sted.

Lisa-Beth

:kul:

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det flere som meg som har innmari lyst til å bli med, men som er litt sjenert irl, og av den grunn syns dette blir veldig skummelt...??? :lol:

Skrevet

Jeg er egentlig ikke sjenert jeg, men kunne fortsatt ikke tenkt meg å stille opp på noe sånt.

Selvsagt hadde det sikkert vært både morsomt og spennende, men jeg synes at ting er bra slik de er.

Skrevet

Jaah...er litt sånn usikker jeg.

Skrevet
Er det flere som meg som har innmari lyst til å bli med' date=' men som er litt sjenert irl, og av den grunn syns dette blir veldig skummelt...??? :lol:[/quote']

Jaah :( Men vi kan kanskje holde hverandre i hånden og være sjenerte sammen?

Skrevet

Etter utallige oppfordringer (OK, en da :P ...) hiver jeg meg på jeg også. Pjusk vet hvor hun finner meg dersom jeg bryter avtalen, så det tør jeg ikke :lol: . Det burde sikre et garantert fremmøte på minst tre stykker og da trenger jo ingen lenger være redd for å bli sittende der å blomstre alene.

Hvis noen av dere ikke synes jeg er liten og korpulent IRL blir jeg svært overrasket. Jeg er nemlig det :briller:!

Skrevet

Det er litt vanskelig å si ja da, før det er fastsatt en dato.

Skrevet
Kanskje.....

Har lagt merke til at det er mange ikke-røykere her i forumet, men jeg må få røyke altså...

:ler:

Må tenke over det, det ble nesten planlagt et treff i fjor som jeg hadde tenkt å gå på, men det kokte bort...

Da tenkte vi å gå på Aker Brygge et sted.

Lisa-Beth

:kul:

Jeg må også få røyke..... :ler:

Skrevet
Holder vi oss til nickene er vi fremdeles litt anonym.. Å alle er sikkert litt sjenert i begynnelsen.. Vi får bare drikke litt alkohyyler da, å komme i form..

Ang. utseende, som noen har skrevet her; utseende er uviktig. Om du er tynn, feit, liten, stor, høy, gul, blå, brun, hvit, rosa med orange prikker.. Tror nok de ALLER færreste her ville dømme hverandre..

BLIII MEEED DAAA VEEEEL.... :D

Jeg tror det faktisk er best å holde seg til nickene, ja... :lol: Sånn at jeg er sikker på at jeg ikke blander sammen, det er jo nickene jeg "kjenner"... hehe... :roll:

Drikke alkohyler? Wæææ... Er det så lurt, da? :oops: Er ikke sikkert alle vil være med på min grøftefyll alà Eva Lill! :ler: Neida, jeg kan å beherske meg, ingen fare... Men lell, da gitt...

For det du skrev, Skusla, så skal jeg jammen male meg rosa med orange prikker på treffet, bare sånn siden du tillot at "sånne" kunne komme også... :ler: Neida, jeg tok poenget...

Får mer og mer lyst på et sånt treff, jeg, men samtidig blir jeg mer og mer nervøs... hihi...

By the way... Jeg vil gjerne også ha tilgang til å kunne røyke, men det går fint an at vi skysser fram og tilbake mellom røyk og ikke røyk, asså.. Men da må det regnes med at jeg er mest på røyk den første tiden..hehe..

Er det finvær går det jo an å ta en utepils også, da... :wink:

Må innrømme at hvis det blir bowling kan det nok være store muligheter for at jeg trekker meg.. Og hvis det blir utenfor Oslo Sentrum, for jeg er dårlig kjent rundt omkring... Med mindre jeg kan treffe noen på forhånd, da..

Så noen var redde for at noen kanskje har blitt så godt kjent her inne allerede og sånt, men da kan jeg bare si at ingen av de jeg har blitt kjent med her som skal på treffet er noen jeg har møtt IRL, så alle stiller likt for min del.. Det er forskjell på internett og RL, vettu...

Men nå har jeg vel skrevet nok...

Lillian

Skrevet
Er det flere som meg som har innmari lyst til å bli med' date=' men som er litt sjenert irl, og av den grunn syns dette blir veldig skummelt...??? :lol:[/quote']

Jepp, litt sjenert. Jepp, litt skummelt...

Skrevet

Lea skrev:

Jeg er heller ikke sjenert, tvert imot en svært sosial og åpen person som lett kommer i kontakt m andre....allikevel er jeg veeeeldig usikker på om d er riktig å gi slipp på anonymiteten sin på denne måten, spesielt m tanke på alle intime betroelser og slike ting....men i motsetning til Lea har jeg ikke bestemt meg, kan heller ikke bestemme meg før datoen er fastsatt, og EGENTLIG har jeg jo utrolig lyst til å hilse på personene bak nick'ene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...