Gå til innhold

Treff i Oslo??

Fremhevede innlegg

Skrevet

hæ?? Blitt eller alltid vært?

Tilbake til tema. Har det ikke egentlig vært et treff en dagn? Der bare en møtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente self en gang, ikke dagn

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, det har jeg også hørt. Men kanskje det møtte opp mange men at ingen "sa fra" ("hei, er du også fra KG, he he :lol: ")? Sånn at det kanskje er ca 100 stykker som går rundt og tror at d e er den eneste stakkaren som møtte opp? Skjønner du hva jeg mener?!

Litt av en tanke :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
hæ?? Blitt eller alltid vært?

Tilbake til tema. Har det ikke egentlig vært et treff en dagn? Der bare en møtte?

hvis Embla s er en mann, er vel det noe han alltid har vært, vel? Eller tror du han tok en kjønnsoperasjon mellom to innlegg på KG i dag?! :ler: *festlig*

Skrevet

hmm. man vet jo aldri

Skrevet

Treff i Oslo høres koselig ut. Hvis det er helt uformelt og etter 2. juni.

(Litt for dyrt for meg å ta en svipptur til Oslo bare for et kg-treff)

Synes det kan være uten nick. Også kan man ha gjettekonkurranse på snikk snakk etterpå om hvem som var hvem. :lol:

Gjest Embla s
Skrevet
Synes det kan være uten nick. Også kan man ha gjettekonkurranse på snikk snakk etterpå om hvem som var hvem. :lol:
Neeei, må ha nick og ikke navn, vel? Jeg klarer ikke å holde styr på masse nye navn sånn, dessuten - noe av vitsen med KG er jo at vi er (mer og mindre) anonyme?Det vil vi jo fortsatt være. Og vi kjenner jo hverandre med de nickene vi har.

Hilsen Embla s som fortsatt er hunkjønn. Hvis noen skulle være det minste i tvil.

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg har vært med på slikt treff før med folk jeg pratet med på Doktor Online,da brukte vi bare nickene våre og vi hadde det koslig på slike treff.Så mitt forslag er at vi møtes under nickene vi er kjent med på Kg

hilsen

Skrevet

Var ment som en spøk da! :D

Men hvor mange er interesserte i et treff?

Skrevet
vet ikke om jeg tør.. tenk om alle synes jeg er teit og stygg.. :oops:
Skrevet

Å jaaa. Det hadde vært super morsomt..

Tenk å få møte alle dere som gjør livet mitt så mye morsommere IRL.

DET hadde vært morsomt.

Kunne beholdt nickene våre, og hatt den anonymiteten der...

Jeg blir med!!!!! :D

Skrevet

¤Arwen¤: hvis noen er slemme mot deg skal jeg banke dem opp!

For, som nicket mitt tilsier, så er jeg stor og sterk!

Skrevet

hmmm.. kanskje jeg tør komme allikevel da.. må tenke litt mer på det..

Gjest Pjusk
Skrevet

Arwen, dah!!!! Ikke snakk slik tull & tøys!!! :hjerte:

Kanskje vi blir en rundt 10 stykker ?? Orker ikke begynne å telle nå. Eller jo forresten:

Embla S

Indianlady

Livets Datter

Lillian

Chimp

Xeyes

Veslejenta

Arwen

Sandman

Pjusk

Skusla

Ingy

Disse har iallefall meldt sin interesse i større eller mindre grad.

Jeg traff en KG bruker for noen uker siden og det var kjempetrivelig. Har tro på at dette blir like morsomt!!!!

Gjest Pjusk
Skrevet

Arwen, min "tull og tøys"-hentydning var selvfølgelig til ditt forrige innlegg. Ikke det siste der du vurdert å komme...... :ler:

Skrevet
Arwen' date=' min "tull og tøys"-hentydning var selvfølgelig til ditt forrige innlegg. Ikke det siste der du vurdert å komme...... :ler:[/quote']

Nei nå ble jeg nesten fornærmet her :ler:

Gjest Pjusk
Skrevet

Skusla: Huff, dette ble litt krøll.... Jeg skrev jo innlegget når du kom skliende inn i tråden på et bananskall. :wink:

Sorry!! Skal selvfølgelig rette det opp NÅ!!!!

Skrevet

Ja tenk.. hvem skulle tro at man kunne skli så fort kun ved hjelp av et bananskall.. ante ikke jeg noe om hvertfall :o

:ler::ler:

Skrevet

Når jeg så lista tenkte jeg at det burde være med flere gutter. Men dette er jo et kvinneforum..

Bør vi tenke på tid og sted?

For meg passer det etter 1. juni!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...