Ecolia Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 (endret) Skal flyttevaske en leilighet i helgen, den er på 120kvm. Er ikke noen ting der, kun overflater og det som er av kjøkken/badeskap osv. Veggene og taket ble nylig pussa opp/malt (altså etter at de flytta ut), så det er ikke noe møkk som er grodd fast der, antakelig mest på overflaten av støv o.l. Hvor mye kan jeg be om? Kommer nok til å bruke hvertfall fem timer der, jeg er nøye og det bør jo også gjøres nøye. Har sånn halvveis tenkt ut en sum, men vil se hva andre her mener. Timelønn vil jeg ikke ha, det blir for lite for den jobben som kommer til å bli gjort ;] Endret 9. april 2008 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 (endret) Skal flyttevaske en leilighet i helgen, den er på 120kvm. Er ikke noen ting der, kun overflater og det som er av kjøkken/badeskap osv. Veggene og taket ble nylig pussa opp/malt (altså etter at de flytta ut), så det er ikke noe møkk som er grodd fast der, antakelig mest på overflaten av støv o.l. Hvor mye kan jeg be om? Kommer nok til å bruke hvertfall fem timer der, jeg er nøye og det bør jo også gjøres nøye. Har sånn halvveis tenkt ut en sum, men vil se hva andre her mener. Timelønn vil jeg ikke ha, det blir for lite for den jobben som kommer til å bli gjort ;] Er det hvitt? svartarbeide? svart så er det ca 125 kr t de ligger på Endret 9. april 2008 av Yvonne
Anglofil Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 (endret) Bildene i tråden er ryddet iht reglene. Mvh Yvonne (mod) Endret 9. april 2008 av Yvonne
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg ga noen 1000 kroner for å vaske 70 kvadrat en gang i tiden, men der måtte jo alt fra tak til vegger og kjøkkeninnredning vaskes ned, men mener å huske at hun også brukte 5 timer. Dette er vek en 5 år siden da, så man får vel kanskje mer nå.
Fat Sally Lee Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Skulle jeg hatt noen til å vaske ned min leilighet på den størrelsen hadde jeg gitt 1500 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå