Gjest Gjest_line_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har et lite "problem". Jeg får rett og slett ikke orgasme. Tror kjæresten min og jeg har prøvd ganske mye rart for å få det til, men det funker rett og slett ikke. Når han sleiker meg er det jo selvfølgelig ekstremt godt, og jeg ser at jeg har kommet lenger på vei enn jeg gjorde før, men så plutselig er det noe inni hodet mitt som skriker at jeg bare må få han vekk. Føles som om det gjør vondt og jeg derfor må få han vekk, men det gjør jo ikke vondt heller, det er jo bare deilig. I starten gikk dette utover kjæresten min sin selvtillit fordi han aldri har hatt problemer med å gi jenter orgasme før, men nå er det rett og slett umulig og det går utover meg selv. Noen som har vært i samme situasjon eller rett og slett kan gi meg noen tips? Jeg vil så gjerne glede både kjæresten min og meg med å få en skikkelig orgasme..
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Beats me. Jeg faket i to år jeg med sambo.. Syntes sex var deilig. Men fikk ikke den store store opplevelsen...
SMann Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Du bør kanskje prøve dette ved egen hjelp først. Prøv å stimuler flere punkter og på flere måter. Prøv dusjen.
camilla* Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 slutt å tenk at du MÅ ha orgasme. Bare nyt, nyt og nyt uten å tenke. La kroppen nyte sexen, uten dette underliggende "stresset". Brått vil det komme en dag. Men om du til stadighet tenker at det må skje, så vil det la seg vente på - tror jeg.
Gjest glamourgirl Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Orgasme sitter i hodet, viljen og øvelsen... Lær kroppen teoretisk hvordan den ser ut i orgasmeøyeblikket, forflytt dette til å øve på det når du tar på deg, eller når han tar på deg. I ansiktet blir leppene større, munnen åpner seg, øynene blir sløret, du blir varm, brystene blir sensitive, underlivet blir glatt. Det høres kanskje fryktelig teoretisk ut dette, men ved på sett og vis å selvhypnotisere seg slik at kroppen reagerer slik den gjør når den blir opphisset, blir den vant til det, og etterhvert gjør den det av seg selv. Det er min erfaring, og jeg koser meg masse med orgasmene mine, nå kommer de helt av seg selv uten at jeg må tenke eller presse dem fram.
Gjest Gjest_line_* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk for gode svar! Har hørt det tidligere at hvis man tenker at man MÅ komme så kommer man rett og slett ikke. I starten forventet jeg ikke å komme heller så da var jeg jo helt avslappet på det området.. kanskje jeg har litt prestasjonsangst likevel, pga orgasmehistoriene fra tidligere jenter han har vært med.. syns jeg har prøvd å hypnotisere meg og alt jeg, men skjer vel etterhvert.. Jeg har jo resten av livet på meg.. hvis noen flere ahr noen tips, er det bare å komme med de!
kevlar Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 De fleste biblioteker har bøker om tantra/kama sutra, hvis ikke finnes det en del å få kjøpt, og evt. lest på nett om emnet Misforstå meg rett, jeg sier ikke dere skal ha 48timers maraton-løp, men det er mange stillinger og øvinger der som kan hjelpe dere å slappe av og være mer målrettet.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Er nesten samme greia med meg Og jeg får det IKKE til alene. Aldri fått det til sammen med noen før heller, og liksom tenkt at det var greit. Men vi har fokusert mer på å få det til med nye typen, o g jeg har fått det til 6-7 ganger de tre siste mnd. Det er jo ikke mye, men det er noe. Virker som om de gangene det funker på jeg være superkåt. Liksom, ikke et sånt "Tja, vi får ha oss litt før vi sovner da". Må være i det rette humøret der jeg omtrent bare lengter etter å kjenne noe hele dagen og bygger opp forventningene selv. Har en klitoris som er veldig lite følsom, så her må det hardhenthet til - enda jeg har piercing der. Jeg har også veldig sterke muskler der nede, og når ting blir godt, spenner jeg de litt for mye, så jeg nesten bare fokuserer på det i stedet for å slappe av. Dum uvane. Det beste for at det skal funke på meg, er at vi er i en vinkel (feks sengekanten, sofakanten osv) der han treffer g-punktet mitt, mens jeg selv jobber med klitten. Da kan det brake løs til slutt, etter mye jobb. Kjennes alltid ut som om jeg er nære, men merker det fort når det kommer. Er i allefall såpass heldig at når de først kommer, er de langvarige og sterke! :D Hadde jeg greid å ikke "slippe" klitoris, men fortsatt hadde det nok lett kunne blitt fler på rad. Jobb på, men vær skikkelig kåt og slapp av Lykke til!
Gjest Hegepege Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 slutt å tenk at du MÅ ha orgasme. Bare nyt, nyt og nyt uten å tenke. La kroppen nyte sexen, uten dette underliggende "stresset". Brått vil det komme en dag. Men om du til stadighet tenker at det må skje, så vil det la seg vente på - tror jeg. Jeg hadde heller aldri hatt orgasme, men det var til jeg møtte den jeg er sammen med nå, med han klarer jeg retten og sletten og slappe mye mer av og tenker ikke på det i det hele tatt nå Komer det så kommer det, men er 110% enig i at man bare må la være å tenke på det og se, lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå