Gjest leken gutt Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 er det noen her som har spilt klespoker sammen med flere med begge kjønn? har dere kanskje noen regler som taperen må gjennomføre som feks runke foran alle,ha sex med vinneren,onanere ,suge ,slikke osv?har aldrig gjort det selv i voksen alder men har gjort det i ungdomsåra men kun klespoker.husker at jeg hadde en stiv en hele tiden.kjempepirrende!fortell hva du /dere har gjort
IloveNY Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det var nytt for meg, har selvfølgelig hørt om klespoker... Men ikke den varianten :gjeiper:
Gjest Alabama Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det var nytt for meg, har selvfølgelig hørt om klespoker... Men ikke den varianten :gjeiper: Samme her... Ikke noe jeg kunne tenke meg å prøve heller... Jeg skulle vært usannsynlig drita før jeg onanerte foran en gjeng kortspillere....
SMann Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 (endret) Det er ikke klespoker men sexpoker. Har spilt i massevis av turneringer med sexpoker med folk av alle kjønn og med alle former for sex. Fryktelig slitsomt og kjedelig. Endret 10. april 2008 av SMann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå