Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vet det er mange som sliter med gulskjær etter hårbleiking. Jeg må gjøre dette billigst mulig for å fjerne det! Har prøvd udugelige define lilla shampoo, som ikke funket litt engang! Noen som har prøvd å kjøpt noe sølv shampoo (hvis det går ann) hos frisør? eller må man bestille time? Hvis noen her inne har testet det, funker det? Noen spesielle og ikke rådyre prod. å anbefale?
sebra Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 gå å hør om de har ametyst shampo på en frisørsalong...
*MEDUSA* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 (endret) http://www.lookfantastic.com/hair/bc-bonac...er-shampoo.html http://www.lookfantastic.com/hair/loreal-p...lver-250ml.html Disse kan du prøve, jeg bruker den øverste og den fungerer Endret 9. april 2008 av *MEDUSA*
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Den har du lagt ut før tror jeg, skal ikke bestill på nett, blir så dyrt i tanke med frakt/toll Men takk likevell:)
Nienna83 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 eller du kan bruke glansvasker som vil gjøre at resultatet holder litt lenger.. Koster ca 80 kroner på nett! http://www.lookfantastic.com/hair/wella-co...l-ash-8.81.html
Nienna83 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Den har du lagt ut før tror jeg, skal ikke bestill på nett, blir så dyrt i tanke med frakt/toll Men takk likevell:) Hvorfor ikke bestille på nett, blir uansett billigere enn å gå til frisør, evnt kjøpe produktet i Norge. Bestiller du varen nevnt over som koster 8£ blir det totalt under kroner 115 kroner med frakt. Pundet blir bare lavere og lavere og er nå under 10.. Toll betaler du ikke på beløp under kr 200.
*MEDUSA* Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 (endret) Den har du lagt ut før tror jeg, skal ikke bestill på nett, blir så dyrt i tanke med frakt/toll Men takk likevell:) Var ikke klar over at det ble startet en ny tråd om dette av samme person.. Og det er billigere å bestille på nett, som hun openfor sier Men ser jo du vil kjøpe hos frisør, så bare stikk innom å spør du Endret 9. april 2008 av *MEDUSA*
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Sikkert at det ikke koster noe annet enn for varene på look fantastic? Har shoppet der flere ganger, men ikke under 200 kr:P Da har jeg betalt ekstra når jeg skulle bruke kortet, OG når jeg hentet pakke på posten litt over 200.
*MEDUSA* Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 jeg handler bare under 200 og får pakken rett i postkassen, betaler kun det som står på nettsiden Handler du over blir det jo litt ekstra ja..
Nienna83 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Sikkert at det ikke koster noe annet enn for varene på look fantastic? Har shoppet der flere ganger, men ikke under 200 kr:P Da har jeg betalt ekstra når jeg skulle bruke kortet, OG når jeg hentet pakke på posten litt over 200. Varen koster ca 80 kroner, £8, frakt koster ca 35 kroner i frakt, tilsammen blir det ca 115 kroner. Da får du den hjem i postkassen, uten noe toll. Tollgrensen i Norge er 200 kroner, alt over dette må du betale toll for. På lookfantastic.com er det bare produktbeløpet som blir påført pakken ved tolldeklarering, altså 80 kroner. Om du har visa hvor du betaler gebyr ved bruk er noe annet, og da burde du vurdere å bytte kort
♥Mirella♥ Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Den mest effektive sølvshampoen jeg har vært borti er Keune sin Silver Reflex Shampo. Den er ikke laget for å brukes hver gang du vasker det, og kan dermed gi mer lilla (kalde pigmenter) enn f.eks KMS sin, som er ment å kunne brukes hver gang. Den koster ca 140-150 kr tror jeg, og du har den lenge siden du ikke kan bruke den hver dag. Men jeg vet ikke hvor mange salonger som fører merket. Vet om en i Drammen hvis det hjelper noe?
Betsy Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Et lite spørsmål ang. sølvshampo... Jeg har nyfarget hår, med litt for sterkt gulskjær. Jeg vil ha en varm farge, så jeg ønsker altså å ha litt gulskjær i håret, men ikke så mye som nå. Er disse sølvshampoene så effektive at jeg vil få helt "kaldblondt" hår, eller bare demper det gulskjæret litt? Jeg vil ikke bli Prinsesse Sølvhår!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 jeg er platinableket blondine og bruker alt jeg kommer over av lillaprodukter. på veeeldig sterk gulfarge er det egentlig ikke mye som funker og hele håret har ikke like mye gult i seg, for eksempel de delene av håret som er mest slitt, tuppene, blir farget bleklilla av slike sølvprodukter det skal ikke være lett...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Tez! Ja jeg bor i nærheten av drammen så det hadde vært veldig kjekt å få hørt hvor du har kjøpr den;) Er redd mitt skal bli lilla for jeg har veldig slitt hår!! Har det hendt med den du anbefalte? Burde jeg kanskje gå for en shampo? :S
♥Mirella♥ Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Imitch på Bragernes Torg (kinobygget) har Keune. Jeg anbefaler at du spør de som jobber der om det er sjans for at håret ditt kan bli lilla, det er vanskelig for meg å svare på uten å ha sett håret ditt. For å være på den sikre siden kan det være lurt å bruke en veldig liten mengde første gangen, og skylle den ut igjen ganske raskt. Prøv å shamponer tuppene til slutt, som Gjest over her sier så er tuppene mer porøse enn resten av håret, og suger mer farge (kan bli lilla) Lykke til Betsy: Det finnes sølvshampoer som ikke gir så mye at du blir helt prinsesse sølvhår, f.eks KMS sin Blonde shampo. Men det kan hende det hadde vært bedre med en mini color for å gi håret en annen tone enn den gule blekefargen.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 jeg har prøvdt flere ,men synes sp wella sin er god. venter nå frederic fekkai sin correkting shampoo fra strawberrynet som jeg leste gode anbefaliger av på makeupalley.130 kr portofritt fra hong kong.
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 HVor fant du den shampoen?? Frederic fekkai sin.. Kan du linke over siden?? Vil prøve;)
cindy87 Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 hei. jeg er frisør og vi har en stor flaske på 200ml sølvshampo fra et merke som heter Matrix. shampoen heter so silver. koster 200 kr. hør etter den hos frisører nær deg. veldig bra. bruker den selv
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 HVor fant du den shampoen?? Frederic fekkai sin.. Kan du linke over siden?? Vil prøve;)STRAWBERRYNET.COM
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Fått med meg det, men finner ikke den shampoen! Ække så flink i engelsk så vet ikke hva de forksjellige shampooene er til:P Plis link!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå