Gjest tone88 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hvordan skal man påsmøre dette under nedre del av øyet, blunker det vekk, eller stikker tuben i øyet.. endte med at jeg bare tømte det midt over øynene.. må jo være noen slags teknikk?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hold pekefinger på huden ved kinn/nedre øyelokk. Dra nedover så innsiden av nedre øyelokk vises. Legg en stripe med salve der. Blunk etpar ganger, så salven fordeler seg i øyet. Om du får tåkesyn /en hinne på øyet, så har du gjort det riktig. Lykke til!
Gjest tone88 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 oki, en stripe er det en tubestripe synes dem er så tykk, eller jeg tar litt på fingern?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Press litt ut av tuben, og legg dirkete fra tuben til øyet. Ikke ta på fingrene, da tilfører du mer "skitt" til øyet ditt.
Gjest Pupsilure Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Fortsett å holde øyelokket nede litt etter at du har klemt ut salve, da smelter den litt, og den faller ikke ut og havner i øyevippene.
Gjest tone88 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Oki nå fikk jeg til, men tror jeg tok alt alt for mye :O håper det ikke er farlig.
Ueland Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Neida, du skal få tåkesyn Tips: 1) Varm opp tuben ved å holde den i hånden litt 2) Hold øyet lukket en liten stund etter å ha tatt det på Da slipper du unna den verste "smerten/ubehaget", samt tåkesynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå