Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sandwich

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei&Hå!!

Jeg liker sandwich som man spiser,meeeeeen den andre greia/definisjonen,NEI TAKK!!

Fordi jeg foretrekker jenter,IKKE gutter i en sexakt! :oops:

Men så er ikke min legning som alle andres! :blunke:

Gjest Sjenert
Skrevet

Jeg måtte bare svare på denne, jeg da! Men har ikke lyst til å utlevere meg helt, derfor anonym.

Sandwich er bare en helt vidunderlig opplevelse! Jeg har lyst til å fortelle alle detaljer, men det blir kanskje litt for sterkt. :oops:

Dette er noe jeg har opplevd sammen med min mann, og en felles, gift (fy på lanken!) mann, opp til flere ganger. Gubben synes det er deilig å se meg sammen med en annen (men ikke hvem som helst!) Men det aller beste er når jeg har dem begge to samtidig.

Beskrivelsen over her, skjønte jeg ikke helt. Vi pleier å gjøre det sånn: Min kjære ligger på ryggen, jeg sitter oppå han med hans penis i vagina, og gjesten vår kommer inn bakfra. Mmmmmm, gleder meg til neste gang!

:kul:

Gjest Sjenert
Skrevet

:oops: Det skulle stå felles venn.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Her jeg bor er det nesten umulig å få en sandwich, kun kebab så langt øyet kan se....

Sukk.

Ikke klag, det nærmeste jeg kommer er Mariekjeks... :ler:

Skrevet
Ikke klag, det nærmeste jeg kommer er Mariekjeks..
.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Den var god!!

Gjest Sjenert
Skrevet

:o Jeg tror dere har havnet på feil sted, dere burde komme dere inn på Mat og Drikke fortest mulig!

Er dere klar over at dere ødelegger tråden til en person som stiller et seriøst spørsmål? FY! :fy:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Merkelig at det er så mange her som gjør narr av temaet når det andre plasser kan virke som et veldig aktuelt tema for mange kvinner.

Du trenger ikke være spesielt homofil for å få dette til, det handler bare om å tåle at det er andre tilstede.

Gjest Embla s i.i.
Skrevet
Bare lurer på en liten ting. Til dere som har forsøkt gruppesex av jentene: Har dere forsøkt "sandwich", er dette noe som opphisser andre enn menn :P ?

Hilsen Hans

Ok. Beklager at jeg har tullet når du stiller seriøse spørsmål om jenters seksuelle erfaringer, hva vi blir opphisset av og hvordan vi ev. har opplevet en sandwhich.

Vanligvis fungerer det sosiale spillet slik at man gir og tar. Kanskje du hadde fått mer seriøse svar hvis du hadde kvittert med å utlevere deg selv først? JEg tror mange får følelsen av at du kun er en mann som skal kåte deg opp ved å lese KGs kvinners opplevelser.

Så Hans, hva er dine erfaringer med gruppesex? Hva tenner du på? (Kom igjen nå, Hans! Jeg forventer seriøse svar nå)!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja Sjenert, den stillingen du beskriver er nok den beste til å begynne med - du kan nemlig støtte deg på knær og albuer.

Den omvendte stillingen hvor du sitter på den underste mannen med han i rumpa (se innlegget fra Gabriel) - kan være vanskeligere - men ikke mindre deilig av den grunn. Her kan du lene deg bakover og sette føtter og hender på underlaget. Åpner du og "den underste" mannen lårene godt nok, er det god nok plass for den andre mannen...

Gjest Anonymous
Skrevet

....

og hvis den øverste mannen har balanseproblemer når han "skal inn", er det fint hvis det er en kvinne nr. 2 til stede.

Mannen kan stå på alle 4, mens kvinne nr 2 tar tak i ham og leder ham til målet.

Gjest Hansemann
Skrevet

Her var det mye ulike svar av ulik seriøsitet.

Det har seg sånn at jeg personlig aldri kan tenke meg gruppesex med 2 menn tilstede. Dvs. at jeg ikke kunne vært deltaker i dette.

En annen ting er at jeg synes det er ufattelig opphissende å se ei jente mellom 2 menn osv. Tror og regner med at mange menn deler dette synet med meg.

Men hele problemstillingen var om dere jenter synes dette er like "flott".

Takk for de seriøse svarene jeg har fått og god 17.mai :wink:

Stor hilsen Hans

Skrevet

Fantasien om å bli tilfredsstilt av to menn samtidig har vel vært der ja :enig: , men vet ikke om jeg ville ønsket å gjennomført den.

men i fantasien min er det både deilig og flott! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hender at mannen min bruker dildo i det "ledige hullet" når vi har sex - og fantasiene løper ganske uhemmet da, ja....

Men å gjøre det IRL ... tror ikke det (men .... hmmm...)

Gjest Duchess
Skrevet

Har ikke noe imot to menn jeg, men pløying gjennom begge høla på en gang er en tanke jeg kan styre min ville begeistring for altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...