Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor skal du reise i sommer? Jeg skal ha en uke på Kroatia(Dubrovink)

Endret av Lund
Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Hjem til Alta en tur, alt jeg har råd til =p =D

Skrevet

Jeg skal tre uker til USA. Nesten en uke i New York og resten i California (+ litt Nevada og Arizona)

Gjest Nordfra
Skrevet

I år blir ferien lagt til mai måned. Da drar vi til Kreta.

Nå snør det her vi bor, godt å vite vi har varme i vente...

Siden, når den "ordentlige" ferien tar til, skal vi bevege oss innenfor vår nydelige landsdel - Nord-Norge !

Ønsker alle en fin ferie 2008 :)

Gjest Frosk
Skrevet (endret)

***rydde***

Endret av Frosk
Skrevet (endret)

Blir et par uker på vestkysten i Florida, tok østkysten i fjor.

Edit: Så ikke at det stod sommerferien, så jeg begynte å fortelle om juleferie også.. ;)

Endret av Ce'Nedra
Skrevet

Hei

Vi har ikke bestemt noe konkret. Ettersom kona skal jobbe i nesten hele sommer tok vi heller en utvidet påskeferie på 3 uker. Vi skal en helg til Nice nå i slutten av april men utover det har vi ikke planlagt noe enda.

Skrevet
I år blir ferien lagt til mai måned. Da drar vi til Kreta.

Nå snør det her vi bor, godt å vite vi har varme i vente...

Siden, når den "ordentlige" ferien tar til, skal vi bevege oss innenfor vår nydelige landsdel - Nord-Norge !

Ønsker alle en fin ferie 2008 :)

Jeg reiser 8 juni til kroatia :)

Skrevet

I juni reiser vi en uke til Island, så blir det 10 dager på Færøyene hos svigerfamilie.

Skrevet

I tillegg til div familiesammenkomster rundt omkring i Norge (slektstreff og bryllup og så videre), skal vi være tre uker i Kina, Mongolia og Russland, og ta den transsibirske jernbanen.

Skrevet
I juni reiser vi en uke til Island, så blir det 10 dager på Færøyene hos svigerfamilie.

Hørte dellig ut,er det dyrt?

Gjest Raptuza
Skrevet

Skjærgårdshytte i nærheten av Lillesand og til Bergensområdet.

Skrevet

Vi skal være to uker på Ibiza i juli :banantroll:

Gjest Geir Ove
Skrevet

Vi er en gjeng som skal til Somalia og Eritrea. Advarslene hagler, men rett før jul var vi i Islamabad uten store problemer.

Skrevet (endret)

Jeg skal en uke til Egypt i juni, 2 uker til midtnorge i august, en helg på vestlandet, en helg på fjellet og 1 uke til Spania i oktober. Blir ikke bare sommerferie, siden vi sprer det utover i år :-D

Endret av Sunshine
Skrevet
Vi er en gjeng som skal til Somalia og Eritrea. Advarslene hagler, men rett før jul var vi i Islamabad uten store problemer.

Men kan disse stedene sammenlignes? Somalia regnes som verdens farligste feriested.

Men det høres absolutt spennende ut!

Skrevet
Men kan disse stedene sammenlignes? Somalia regnes som verdens farligste feriested.

Men det høres absolutt spennende ut!

Jeg var også i Pakistani jula, landet to timer etter at Bhutto ble drept. Det var en del opptøyer og stress ja, men Karachi og distriktene var nok en del drøyere enn det Islamabad var. Og de som ble sittende fast i Karachi var veldig redde.

Det er stor forskjell på reiserådet (UDs) som gjelder Pakistan og det som gjelder Somalia:

Utenriksdepartementet fraråder norske borgere å reise til Sør- og Sentral-Somalia, og oppfordrer dem som allerede er i Sør -og Sentral-Somalia til å forlate området.

Men skal kanskje til Nordområdene?

Skrevet

Jeg skal til New York en uke i juni, før turen går ned til Atlanta og Athens, Ga. Lenger utpå sommeren blir det nok en uke hos svigerfamilien i Belfast.

Gjest *smak*
Skrevet

Vi skal til sør-Tyskland i sommer. Har bare vært nord i Tyskland før så det skal bli spennende å se hvordan det ser ut i sør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...