muesli Skrevet 9. april 2008 #1 Del Skrevet 9. april 2008 Hei. Eg lurer på ka oppskrifta på den "orginale" banansplitten er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 10. april 2008 ingen så veit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 10. april 2008 #3 Del Skrevet 10. april 2008 tre kuler is en skrelt, hel banan vispet krem sjokoladesaus tutti frutti strø legg is og banan på et fat. topp med krem, saus og strø. pynt gjerne med en paraply Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 10. april 2008 #4 Del Skrevet 10. april 2008 Bananen skal være splittet i to på langs så klart. Og så skal det være en kule hver av vanilje-, sjokolade-, og jordbæris, sjokosaus på sjokoisen, jordbærsaus på jordbærisen. Pisket krem med litt hakkete nøtter som pynt, og kanskje et kirsebær på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2008 #5 Del Skrevet 11. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2008 #6 Del Skrevet 11. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 11. april 2008 #7 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Er'u fysen idag, dinedama? Nå var du nettopp og sikla i havregrynsballer (fniiis!!)-tråden, og så finner jeg deg jaggu her også . Tenkte bare jeg skulle imponere med Banansplitt-den hjemmestrikkede varianten Endret 11. april 2008 av NullHull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. april 2008 #8 Del Skrevet 11. april 2008 Tenkte bare jeg skulle imponere med Banansplitt-den hjemmestrikkede varianten Den var fin, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. april 2008 #9 Del Skrevet 11. april 2008 Tenkte bare jeg skulle imponere med Banansplitt-den hjemmestrikkede varianten Ser snarere heklet ut, spør du meg! Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjadama Skrevet 11. april 2008 #10 Del Skrevet 11. april 2008 Tenkte bare jeg skulle imponere med Banansplitt-den hjemmestrikkede varianten hehe, den så avansert OG hårballfremkallende ut, akuratt det jeg trengte for å glemme at jeg fikk vann i munnen av postene over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå