~Mocca~ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal kjøpe meg mobil som jeg har funnet rimelig på nettet, og det står imellom yaTack og mpx.no, noen som har noen erfaring med noen av disse nettbutikkene?
Gjest Britt Banditt Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 MPX har jeg hvertfall bare positiv erfaring med (både jeg og samboeren min har handlet derfra mange ganger), og anser de som seriøse. YaTack vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 MPX har jeg hvertfall bare positiv erfaring med (både jeg og samboeren min har handlet derfra mange ganger), og anser de som seriøse. YaTack vet jeg ikke. Ville gått for MPX. Seriøse i alle fall. Vet ikke så mye om YaTack.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ville gått for MPX. Seriøse i alle fall. Vet ikke så mye om YaTack. MPX har jeg veeeldig gode erfaringer med! Helt fantastisk kundeservice! Liten erfaring med yatack, har handlet der en gang. Alt var ok, men ingen problemer så fikk ikke erfare kundeservicen. Men varen kom på tiden og alt virket bra.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg har gode erfaringer med begge. Jeg har kun reklamert på en vare fra yatack, og kundeservicen var da veldig bra!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjøpte mobiltelefon på yaTack for mange år siden, og hadde en god opplevelse med det. Hos MPX har jeg kjøpt digitalkamera, og var også der kjempefornøyd. Tror nok du kan føle deg rimelig trygg hos begge. Lykke til med kjøpet!
~Mocca~ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger! De får ikke inn telefonen før 30.04, så jeg venter med å bestille til da.. I tilfelle jeg skulle ombestemme meg på veien. Tror jeg går for mpx, siden det var flest med erfaring derfra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå