Nelle Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Wheeee!!! *juble og være lykkelig* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Moro for den lille kåte Nelle-jenta det.. Litt malurt: "Et nyinnledet forhold, er starten på et en prosess som ofte leder til et brudd" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Sandman daaah.... :fy: Kul avatar forresten, Barron Blod ? Gratulerer så mye, Nelle :D Koselig det! Ha en kjempefin helg med kjæresten din :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Hyggelig det, men tro om Nelle har en dagbok. Hun begynner på samme måte som Minni / milla og lager tråder for all verdens ting som vi andre noterer oss i dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Nelle and her boyfriend Sitting in a tree K*I*S*S*I*N*G :kysse: :kysse: :kysse: Bilde av Nelle --------> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Så koslig da :D :D Gratulerer med kjæreste!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer! Nyt det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 Så hyggelig, Nelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 er det pianisten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. mai 2003 #10 Del Skrevet 9. mai 2003 Regner med det er pianisten? Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #11 Del Skrevet 9. mai 2003 Da ser vi vel ikke så mye til deg lengre da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mai 2003 #12 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer :D Måtte det vare lengre enn mitt siste musikerforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 9. mai 2003 Selvsagt forsvinner jeg ikke herfra!! Og -selvsagt er det pianisten. Hehe... Han er nydelig!! Takk for gratulasjoner. Tre år siden sist jeg hadde kjæreste. Deilig følelse å være forelsket igjen! Hvem skriver om meg i dagboka si?? *være veldig nysgjerrig* Klem til alle! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #14 Del Skrevet 10. mai 2003 Gratulerer masse med kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. mai 2003 #15 Del Skrevet 10. mai 2003 Gratulerer saa mye med ny kjaereste! God pulings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 10. mai 2003 Hehe... Når jeg tenker meg om er det en vanvittig kul måte og møtes på: Oppå en vedstabel inne i en bil. Hehe..... Er jammen morsomt å være menneske!! Og på mandag skal jeg bestille meg en times massasje. Tror jeg skal bestille sånn fast opplegg -fast en gang hver 14. dag eller noe. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. mai 2003 #17 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne Nelle :D Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 11. mai 2003 #18 Del Skrevet 11. mai 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 11. mai 2003 #19 Del Skrevet 11. mai 2003 Nelle and her boyfriend Sitting in a tree K*I*S*S*I*N*G :kysse: :kysse: :kysse: Bilde av Nelle --------> gratulerer! med tanke på sitatet over, så vurderte jeg å bytte ut noe der over siden det var Nelle det var snakk om... hehe du tok vel den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 11. mai 2003 Moonmood: Tok den ikke helt -eller, skulle jeg sitte i en vedstabel inne i en bil eller noe? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå