Gjest Gorgonzola Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Grei ladestasjon det der, ja. Stort potensiale. Nytt sjefs-utrykk til bruk for oss gutta på pub'en.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hmm...Trodde ikke det var lov legge ut navn inne her...Håper hun har gitt tillatelse isåfall.
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Ladestasjon? Ja, har du ikke hørt det utrykket før? Vi stikker inn pikken i ladestasjonen, tømmer batteriet helt, for så å ende opp etterpå med nyladet batteri. Man føler seg jo som regel alltid bedre etter å ha hatt sex.
MarianneE Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Ladestasjon? Ja, har du ikke hørt det utrykket før? Vi stikker inn pikken i ladestasjonen, tømmer batteriet helt, for så å ende opp etterpå med nyladet batteri. Man føler seg jo som regel alltid bedre etter å ha hatt sex. Den var ny for meg! "Elskling, la meg lade deg.."
Gjest glamourgirl Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hvem faen er Martine Aurdal? *googler* Åh...
Wildy Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Hmm... min kjære så litt sliten ut i morres, tror han trenger å lades.....
Suzy Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Ja, har du ikke hørt det utrykket før? Vi stikker inn pikken i ladestasjonen, tømmer batteriet helt, for så å ende opp etterpå med nyladet batteri. Man føler seg jo som regel alltid bedre etter å ha hatt sex. Og jeg som alltid har trodd at det er meg han lader opp... :klø: *noterer*
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Hmm... min kjære så litt sliten ut i morres, tror han trenger å lades..... Oh yeah! Viktig med nyladede batterier etter en lang vinter kan du si til han, så han må nok noen hyppige turer innom ladestasjonen fremover så han er klar for en lang og aktiv sommerperiode Og jeg som alltid har trodd at det er meg han lader opp... :klø: *noterer* Næh, så feil kan man ta..... dere er både en tømme- og ladestasjon Hørtes ikke det romantisk ut?
Gjest nobilian Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Hmm...Trodde ikke det var lov legge ut navn inne her...Håper hun har gitt tillatelse isåfall. *** Offentlig person, ikke?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 *** Offentlig person, ikke? Da er det jo fritt frem..
tjadama Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Og jeg som alltid har trodd at det er meg han lader opp... :klø: *noterer* hihi. Ja du sier noe der, -kom inn på en mobillader digresjon som ikke hang på greip. så konklusjonen blir å bare la strømmen(e) flyte slik at opplading disponeres til alle som er utlada..
Gjest nobilian Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 Da er det jo fritt frem.. *** Nemlig. Som i "Om du kunne ligge med en kjent person".
Gjest Mann1 Skrevet 12. april 2008 #19 Skrevet 12. april 2008 Øynene er fine, men resten er vel så som så. Tror hun bruker rumpa mye til å sitte med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå