Gjest Sorte Orm Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Om mannen ikke får ereksjon når dere vil ha sex ?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Har aldri skjedd... tviler på at jeg ville blitt fornærmet i og med at jeg ikke alltid er turned on når han vil.
Cienna Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Nei...men nå har det aldri skjedd da...men alle kan ha en off dag, eller en dag en er ekstra sliten og sex ikke er i tankene....
Serina Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Kommer litt an på situasjonen, men det kan være litt sårende, hvis jeg skal være 100 % ærlig. Ellers ville jeg bare synes synd på ham hvis han ikke fikk den opp.
Gjest NN Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Om mannen ikke får ereksjon når dere vil ha sex ? Nei Når har er full, får han den ikke opp. Da kan han "holde på" i timesvis. Kjedelig for meg:)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 dere tror vel ikke pikken er 100% viljestyrt? kan ikke alltids få den opp og ned på kommando... f.eks. hvis man er dritfull eller nervøs så kan den svikte noen ganger. i andre tilfeller igjen kan den nekte å forsvinne når en absolutt ikke trenger ereksjon
birgitte242 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Nei, herregud... Det er jo han det er synd på på hvis det skulle skje!
Gjest lillelinn Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Ja, for når jeg vil knulle og ikke får meg noe, så blir jeg så skuffa at jeg nesten begynner å grine..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Nei. Det er bare å vente litt og prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå