Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei Vi leter etter selskapslokale, men det er ikke lett.. Vi har nå lett gjennom hele Internettet og begynner bli oppgitt over selskapslokalene.. Her er hva vi er ute etter: Noe a la Losby eller Refsnes Gods. Refnes er for langt unna Oslo og Losby er opptatt den datoen vi ønsker. Kjenner dere til noen alternativer i oslo/Akershus ?
Gjest Gjest_krimskrams_* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Roklubben på bygdø, Nordre skøyen hovedgård, Slottet på bekkestua, Schafteløkken, eckbo selskapslokaler, Villa grande, også har du en haug i Asker/Bærum
Gjest TS Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Roklubben på bygdø, Nordre skøyen hovedgård, Slottet på bekkestua, Schafteløkken, eckbo selskapslokaler, Villa grande, også har du en haug i Asker/Bærum Hei hei TS her, ja alle de ovennevnte har vi sett på, men ingen falt helt i smak... Flere forslag mottas med takk hvis andre kommer på noe. Helst i naturnære omgivelser.. :D
CoolWater Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei hei TS her, ja alle de ovennevnte har vi sett på, men ingen falt helt i smak... Flere forslag mottas med takk hvis andre kommer på noe. Helst i naturnære omgivelser.. :D Nå skal jeg ikke skryte på meg å være så kjent i de trakter ( er fra Bergen ) Men jeg kom til å tenke på Lysebu, eller blir det for langt vekke også?? Der er det jo veldig koselig- ihvertfall om vinteren og så har de jo nydelig mat og vin der:-)
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 HVis du likte refsnes gods, hvorfor ikke leie buss opp og ned? er jo ikke mer enn 20 min buss tur fra OSLo
Gjest TS Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 HVis du likte refsnes gods, hvorfor ikke leie buss opp og ned? er jo ikke mer enn 20 min buss tur fra OSLo Er det ikke mer? Trodde det lå ute ved moss og at det tok 50 min å kjøre eller noe slikt.. Lysebu er et alternativ ja. Synes det er merkelig at det ikke finnes flere fine lokaler ved sjøen i oslo og omegn! Det er noen få steder, men de er genrelt ikke så fine...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Sorry!! Litt lyn dyslektisk! Mente Rotnes bruk! Rotnes, Refsnes - det var på R hvertfall :gjeiper: Det tar 20 min til rotnes, og 50 min til refsnes
Gjest TS Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Sorry!! Litt lyn dyslektisk! Mente Rotnes bruk! Rotnes, Refsnes - det var på R hvertfall :gjeiper: Det tar 20 min til rotnes, og 50 min til refsnes Ah riktig Der ser det jo fint ut. og det stemte bedre med hva jeg trodde om Refsnes-avstand..!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Var i bryllup på Rotnes i fjor høst, var fantastisk vakkert og masse fine steder å ta bilder! Intim stemning inne i lokalene, men samtidig masse plass! Kan anbefale å ta en tur dit - er mye finere i virkeligheten!!
Gir Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Ja, jeg henger meg på anbefalingen av Rotnes bruk. De serverer 4 retters nyyydelig middag, pynting, bartender hele kvelden og noe blomster er inkludert og det ligger veldig vakkert til. Dessuten er det plass til å dekke på til ca 100 personer og man kan ta imot enda flere til kaffen. Men det er litt dyrt da, så du bør ha budsjettet i orden. For de som vil kan du gifte deg der også, og kaffen kan serveres inne eller ute, etter eget valg. Buss og tog i nærheten, og 20 minutter å kjøre fra oslo sentrum. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å invitere mine 100 gjester dit, men da ville budsjettet mitt sprengt med ca 60.000...
Gir Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Ja, jeg henger meg på anbefalingen av Rotnes bruk. De serverer 4 retters nyyydelig middag, pynting, bartender hele kvelden og noe blomster er inkludert og det ligger veldig vakkert til. Dessuten er det plass til å dekke på til ca 100 personer og man kan ta imot enda flere til kaffen. Men det er litt dyrt da, så du bør ha budsjettet i orden. For de som vil kan du gifte deg der også, og kaffen kan serveres inne eller ute, etter eget valg. Buss og tog i nærheten, og 20 minutter å kjøre fra oslo sentrum. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å invitere mine 100 gjester dit, men da ville budsjettet mitt sprengt med ca 60.000... Her er forresten en lenke: http://rotnesbruk.no/
Gjest TS Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Her er forresten en lenke: http://rotnesbruk.no/ Takk. Har noen peiling på Hvordan Ingierstrand er i "dagslys" ? Det ser jo fint nok ut på bilder..men hører så mye om at det er forfallent??? Noen med erfaring fra Lysebu-bryllup? Evt Lysebu vs Voksenåsen....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå