Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Det som slår meg først var den gangen datteren min smurte honning ut over hele badet. :hår: Men det kom noe godt ut av det allikevel. Hun var enig i at siden det var hun som hadde rotet det til så var det på sin plass at hun vasket opp etter seg. Og det ble faktisk ganske fint etterpå
:-) anna Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Med min sønn "Emils efterfølger" vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. - Spraybalsam på golvet som førte til at mamman (jeg) falt ned trappa. (Det blir noe glatt ja). - Eller kanskje den gangen han skulle dusje plantene til en beskjent med vann... men så viste det seg at det var Round up. - Eller da han slapp bilnøkkelen i do, og vi måtte ringe til den tidligere eieren for å få koden for å få skrudd av alarmen igjen. - Eller den gangen han og en kompis skulle leke at de fyrte opp, og putta en vedovn full av leker. Og jeg har sikkert hundre historier til. Vi gleder oss til konfirmasjonstalen.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Sønnen var rundt 2-3 år da han fant ut at duplo og legoklossene var skitne og behøvde en vask... Han tømte to liter med grønnsåpe oppi legokassa.... Og da han bestemte seg for å hjelpe til med oppvasken, og brukte en tørkerull i stedet for klut eller oppvaskkost... Og da datteren rundt påsketider fant ut at hun skulle bade (ute i hagen)... Hun kledde av seg, fant fram akebrettet (babyakebrett med høy kant), og fylte det med vann fra utespringen. Det ble et kort bad, vannet var visst kaldt...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Når husets yngste og noen flere tok tilhold i et bomberom i ei høyblokk. Det var litt kaldt der og da tente de på noen aviser som lå i et hjørnet. Slukket pent før de gikk. Noen naboer kjente røyklukta og ringte brannvesenet. Siden det her er ei blokk med 12 etasjer så er det alltid full utrykning med stigebil osv. Jeg så jo brannbilene, men det tok noen dager før jeg fikk historien.
Flua Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 De klipte opp en sakkosekk før pappa sto opp......jeg hadde heldigvis dratt på jobb........det var isoporkuler i HELE stua. De henta ned et fuglereir med unger og satte under senga for "å passe på de". De mata de med fluer og mark. (Vi satte reiret tilbake, men de døde. Stor sorg.) :cry: De to historiene jeg kom på i farta.........men det er mange flere.....
Zarabi Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 (endret) Dette gjelder ikke meg eller mitt barn, men min søster som på den tiden av 6 år Hun hadde nettopp vært på butikken med mamma å kjøpt seg noen nye klær. Når de kom tilbake kom en av venninnen hennes over for å leke. Mamma var veldig fornøyd fordi de lekte så lenge og fint, helt fram til mamma begynte å lukte aceton (skrives det sånn??) i hele huset. Mamma fant søstera min i de nye buksene og neglelakk smurt godt over hele buksa. Enden på visa var at min søster fikk husarrest og mens vi andre koste oss i kveldssola stod søsteren min i vinduet å ropte gråtkvalt " du har aldri sagt at jeg ikke fikk lov til å male neglelakk på de nye buksene mine...hehehe Hu var nå søt å da Endret 10. april 2008 av Zarabi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå