Gjest Spadamen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Skulle vi fått lov å donert våre døde kropper til kannibaler? Ville det ha oppfordra til kannibalisme, eller ville eventuelle kannibalar ha blitt tilfredsstilt? Ville det ha vore betre enn å fylle opp gravplassar? Kor går grensa for kva vi får bestemme sjølv, når det gjelder våre døde kropper?
Bokormen Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg lurer fryktelig på hvor du skulle finne alle de kanibalene hen...
Gjest StockDama Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Oooo, eller dyremat for zoo dyr! Det vil jeg bli når jeg dør.
Gjest Sorte Orm Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg lurer fryktelig på hvor du skulle finne alle de kanibalene hen... Jeg tror det finnes nok av kanibaler. Det er ihvertfall noen stammer dypt inne i Jungelen i Sør Amerika og noen stammer i Afrika vel siden jeg ønsker å bli kremert. Så hadde det blitt vanskelig men om jeg ikke blir kremert så kan godt noen kanibaler spise meg. Tross alt de må jo ikke sulte
Honey Bee Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal bli diamant jeg...syns ikke kanibalisme er noe særlig.
Bokormen Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror det finnes nok av kanibaler. Det er ihvertfall noen stammer dypt inne i Jungelen i Sør Amerika og noen stammer i Afrika vel siden jeg ønsker å bli kremert. Så hadde det blitt vanskelig men om jeg ikke blir kremert så kan godt noen kanibaler spise meg. Tross alt de må jo ikke sulte Tror neppe det er nok til å fortære alle døde i Norge.... og så fryktelig dyrt med transport da.
Gjest Infralove Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hmm, trur de har misforstått poenget mitt. Det er ikkje snakk om heile befolkninga, berre dei som måtte ønske det. Om nokon hadde hatt lyst, kvifor ikkje? Då hadde det blitt ein meir ledig gravplass til den som trengte det. Og om nokre ville bli mat for dyr, kvifor ikkje? Kva ville vore gale med det? Høyres kanskje absurd ut, men det er vel ein del av grunnen til at eg spurde.
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Tror neppe det er nok til å fortære alle døde i Norge.... og så fryktelig dyrt med transport da.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Hovedargumentet har alltid vært smittefare. Personlig er jeg usikker på hvor reellt dette er, så sant hjerne og ryggmarg er fjernet, og kjøttet blir tilstrekkelig varme og kuldebehnedlet. For min del er det bare å forsyne seg, så sant jeg ikke kan brukes som donor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå