Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilstanden min på håret er blitt ganske kjip. Jeg farger etterveksten hver fjerde uke, så jeg har et stort behov for gode hårprodukter. Bruker nå sjampo og balsam for farget hår, men føler håret mitt blir veldig flatt og umulig å få styla. kanskje fargesjampo tynger veldig på håret? Skulle gjerne bytta til produkter for volum, men vil ikke miste glansen i håret:p

såh spørsmålet mitt er om det er noen av dere som vet om det finnes et kombinert produkt der ute? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tilstanden min på håret er blitt ganske kjip. Jeg farger etterveksten hver fjerde uke, så jeg har et stort behov for gode hårprodukter. Bruker nå sjampo og balsam for farget hår, men føler håret mitt blir veldig flatt og umulig å få styla. kanskje fargesjampo tynger veldig på håret? Skulle gjerne bytta til produkter for volum, men vil ikke miste glansen i håret:p

såh spørsmålet mitt er om det er noen av dere som vet om det finnes et kombinert produkt der ute? :sjenert:

Hei:)

Du kan jo bruke en av hver? Altså fargeshampo og volumbalsam?

Jeg hadde det samme problemet, inntil jeg forhørte meg med frisøren min.

Det var visst ikke noe i veien for å bruke en av hver. Men det var visst viktig at en bruker fargeshampo, hjelper jo lite å bruke volumshampo og deretter avslutte med fargebalsam. Da blir jo resultatet like flatt.

Jeg er veldig fornøyd med Joico's Colour endure shampo og Body luxe balsam.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får veldig fint hår med masse volum av sebatian sin shampo og balsam for farvet hår, tror den heter noe med color shaper, dette er veldig dyre produkter. Men du verden det er de beste produktene jeg noen gang har hatt. Tror jeg kjøpte disse produktene første gang for fire år siden, de har blitt en gjeng ganger hosmeg.

Ellers bruker jeg også kerastase sine shampoer, både den gule og den grønne for volum, gode produkter.

Skrevet

Det er ikke noe i veien for å blande produkter nei :) du kan jo prøve med en volum sjampo og en spraybalsam for farget hår? Spraybalsamer blir ikke like tunge som de vanlige som skal skylles ut :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker en sjampo fra Matrix som både skal gi volum og er for farget hår. Jeg er veldig fornøyd med den.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg gikk for sebastian produktene jeg:) de var veldig rimelige på lookfantastic, og de hadde topp karakterer alle sammen, så det virket som om folk var godt fornøyde :) satser på at de kommer snart, er veldig spent;p

Skrevet

Bestilte du sebastian shampo for farvet hår, den color shaper? Den annbefalte jeg deg i denne tråden, er fri selv for den nå men skal kjøpe den. Har hatt den laminates serien, skal visst passe til farvet og tørt hår, den gikk rett i søpla etter noen gangers bruk. Før det første så var lukta helt jævlig, sterk og grusom, å jeg fikk utslett og kuler i hodebunnen av den.

Men som sagt color shaper er helt topp, den beste jeg har hatt for farvet hår, å jeg fikk fin volum i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...