Gå til innhold

Prinsesse Snuppelure sin bryllupsdagbok


Prinsesse Snuppelure

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden

Heisann.

Må bare ønske deg velkommen, og gratulere deg masse.

Nydelig kjole, og søt krone. ;)

Må bare legge til at du gifter deg samme dag som Pinkybride, Irmelinn og meg. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi så gøy! Da må jeg inn og smugtitte litt på deres dagbøker også!

Heisann.

Må bare ønske deg velkommen, og gratulere deg masse.

Nydelig kjole, og søt krone. ;)

Må bare legge til at du gifter deg samme dag som Pinkybride, Irmelinn og meg. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser invitasjonene ferdige ut - og i helgen skal vi printe, skjære, stemple og skrive for fulle mugger.

Min beste venninne som er grafisk designer har laget dem, og de har blitt så fine!!!! guri land.. er SÅ fornøyd.

Regner med at vi begynner å sende ut i løpet av neste uke - vi har svarfrist 30 mai. Det bør gå bra.

Sukk.. vi nærmer oss!

Og nå er også fotografen på plass, bryllupskakebakeren på plass, og kokken på plass. Ikke mye igjen nå før vi nesten er ferdige faktisk... da er det bare å vente på dagen - og kjolen - som kommer neste uke!!! :) åh, gleder meg til å se min egen-designede kjole helt ferdig..

hei på dere!

Da er jeg i full gang med bryllupsforeberedelsene. Den 9.august 2008 ER DAGEN!

Tudelu, gleder meg!

KJOLEN

Dette er kjolen post-20306-1207734537_thumb.jpg

(selv-designet, får den sydd!)

Skal ha slik på hodet: (bare i sølv) post-20306-1207734588_thumb.jpg

Langt slør og lekre sko fra Rainbow som heter Heather.

Håret tror jeg skal ha delt oppsatt/henge ned. har mye hår å ta av! :)

FRISØR

-er booket. En venninne av meg kommer hjem til meg og fikser alt!

MAKEUP

-er booket. En venninne av meg kommer også hjem til meg og fikser det meste!

NEGLER

Har ikke negler i utgangspunktet (av forskelliege grunder), men ønsker pene hender denne dagen. Må finne noe som ikke er så dyrt. TIPS ØNSKES!

BRUDGOMMENS ANTREKK

-bestilles om to uker, da vi reiser til London.

RINGENE

-er kjøpt, på salg! Vi fikk halv pris, og er superfornøyde. Det er helt enkle gull-ringer 4 mm brede og KRAFTIGE i godset.

Jeg har i tillegg forlovelsesring med en flott diamant.

INVITASJONEN

-er i sluttfasen av design. Min forlover er grafisk designer og lager dem, og jeg skal bare nå korrekturlese, og så er vi i gang med å printe og sende ut.

KIRKEN

-er booket, og prest/organist bestilt

Solister har vi ordnet med, vi skal ha en venninne som er proff til å synge "Mitt hjerte er ditt" og en sang til som vi enda ikke har bestemt oss for...

Så skal vi ha en på saksofon til å spille m orgel "Mitt hjerte alltid vanker" - hvor også solisten kommer inn på siste vers og synger med

Så skal vi selvfeølgelig ha noen fine salmer, vi har ikek klart å bestemme oss enda her heller.

LOKALET

-er bestilt, midt i tigerstadens sentrum. Veldig fornøyd, fikk det kjempebillig, og vi kan ordne alt selv.

Vi kjøper inn råvarer selv, og får kokk til å "smelle" alt sammen

Menyen blir:

Paramaskinke surret rundt melon

Svin indrefilet med potetpure og grønnsaker

Fruktsalsa med vaniljeis

KAKEN

-bestiller vi gjenom en konditor vi kjenner godt. Vi får en fantastisk 4-etasjes sjokoladekake dekket med speilblank sort sjokoladeglasur og pyntes med initialene våre støpt i hvit sjokolade. Utrolig stilig. vi fikk en knallpris, så her sparte vi penger. Fyllet er sjokolade/nøttebunn, blåbær og bringebær-"mos" og sjokolademousse rundt hele - avsluttet med denen flotte glasuren.

FOTOGRAF

-er booket!

En god veninne av oss fotograferer hele pakka, fra tidlig om morgenen til selskapet begynner, og vi får rettighetene til en ekstrem lav pris. Hun er proff fotograf, så dette blir bra

BIL TIL/FRA KIRKEN

-er booket.

En god venn av oss er sjef på en bruktbilavdeling i en kjent bilbutikk, så han ordner en kul bil til oss og er sjåfør denne dagen.

TOASTMASTER

-ble booket for leng siden, og han er i gang så det holder!

SERVITØRER/HOVMESTER

-hovmester er i boks, og et par servitører. Trenger noen fler.

BORDPYNT

-tja, det blir noe jeg lager selv... skal vri hjernen min

BRUDEBUKETT

-min elskede skal bestille denne, men jeg må selvfølgelig legge noen føringer.

Ønsker meg en rosa bukett type "halv ball" og rosa-fargene kan være alt fra lys rosa til cerise. Helst blandet, det er vakkert! Roser er jo toppen, men gerbera og fresia også nyydelig. Bare INGENTING skal henge ned -den skal være trill rund.

Noe mer jeg har glemt?

Kanskje dere kan opdatere meg?

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kjempe romantisk frieri då :rødme: vart rørt her ej sitte.

Kjempe fin kjole, blir ei prinsesse den dagen ja :bryllup:

Blir kjekt å følge med dej vidare her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for fine innbydelser :) Jeg har også ei venninne som er grafisk designer som har hjulpet oss med innbydelsene, tusen takk for det!! Er så moro når man ser hvor fint og gjennomført det blir!

Skjønner godt at du gleder deg til kjolen kommer, og av bildene du har lagt ut, så ser den jo helt nydelig ut :) Jeg begynner å bli lei av å vente på min..har ventet 2,5 mnd..og det kan ta ca 4 mnd..og når den først kommer, så må jeg sy den om..Jeg vil så gjerne ha snøring i ryggen, men den kommer med glidelås..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: og :velkommen: til dagbøkene :)

gratulerer med forlovelsen og bryllupet :) :) så utrolig romantisk frieri :rødme: :rødme:

Blir spennende å følge deg i planleggingen, du har mye på plass allerede :) nyyyyydelig kjole og krone, du kommer til å bli en nydelig brud :)

ha en goood helg

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelu! Siste status pr i dag: I går printet vi alle invitasjonene, og de ble så fine. Og i går kveld satt jeg å skar dem alle ut - så i kveld skal vi sitte og skrive på alle og putte i konvolutter, og i morgen blir de postet.. Jess! Deilig når vi har kommet så langt-

I går hadde vi også møte med kokken vår, hun foreslo følgende meny:

Forrett: Blancherte asparges med skinke surret rundt

Hovedrett: Svin indrefilet med pommes anna (potet-skiver bakt i ovn, og kuttet opp i "blokker"), pastinakkpuré og stekt sopp NAM NAM!

Dessert: Creme Brulee

JESS! Digg!

Vi blir 84 gjester til bords, så dette var visstnok en meny som var enkel å lage! Spør ikke meg hvordan! :) Men det er helt greit assa! Gleder meg....

:vinke: og :velkommen: til dagbøkene :)

gratulerer med forlovelsen og bryllupet :) :) så utrolig romantisk frieri :rødme: :rødme:

Blir spennende å følge deg i planleggingen, du har mye på plass allerede :) nyyyyydelig kjole og krone, du kommer til å bli en nydelig brud :)

ha en goood helg

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i går skrev vi alle invitasjonene, så nå skal vi endelig få sendt dem ut. Deilig følelse... veldig moro!

stor klem til alle!

Mmm det hørtes kjempe godt ut :sikle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk! Jeg er veldig fornøyd . men har ikke fått den enda, så jeg er veldig spent frem til da. Men magefølelsen er god!

:)

:vinke:

Her er alt under full kontroll ser jeg. Nydelig kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med forestående bryllup!!! Så nydelig du kommer til å bli i den kjolen!! :) Gleder meg til å se bilder av den når den kommer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.synes å huske at dere skulle på storby-weekend denne helgen og se etter dress til snuppelure-mannen :fnise: Spent på å høre hvordan det har gått!! Og om det ble noe bra shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh yes! Det ble EN SKIKKELIG SHOPPING HELG! dvs - alt vi kjøpte var til min kjære da.. han fikk DEN flotte outfit'en fra en av de kjente skredderene i London. Fullt utstyr i kjole og hvitt, til og med hansker og lekker flosshatt! Prisen? GRØSS..... jadda, det ble noen "laken" gitt - men så får vi igjen på momsen når vi tar det med hjem da.. så da sparer vi faktisk litt..

Prisen er totalt sett mye bedre enn her hjemme, her koster det det dobbelte i samme kvalitet - så vi er fornøyd.

Han kjøpte også sånne "knapper" til å ha midt på skjorten. "Studs" heter det på engelsk. de var rå-lekre,og matcher de flotte manskjettknappene jeg har bestilt til han med hans navn på... han vet ikke om dette, så jeg gleder meg til å høre hva han synes når han åpner dem på selveste dagen og skal bruke dem i bryllupet vårt.

Han var SÅ kjekk. jeg ble helt målløs der han kom ut av prøverommet med hele "greia" på... gud bedre...! :hakeslepp: Han måler jo 191 på strømplesten, og er tynn og slank, og VELDIG trent, så i det antrekket var han rett og slett "oppspisbar"...! JUPP! :spise:

hehe.... han var veldig fornøyd selv. og da skredderen kom med hatten i tillegg, ja, da var han og jeg solgt. Han kledde den kjempegodt!

sukk....! kjempegøy, vi var strålende fornøyde hele gjengen.

Etterpå gikk vi en laaang tur ned til Themsen, det var faktisk 22 grader og sol!!! :briller: jeg spaserte i mine fine sandaler, flagrende sommerskjørt og tynn topp med stropper. HELT fantastisk! Vi spiste lunsj på en av de koselige båtene som ligger på Themsen, og etter 2 timer i solen spaserte vi videre nedover mot Westminster Abbey, opp i Charles Park på baksiden og opp hele Trafalgar Square, helt opp til Picadilly, og hele Jermyn Street. Helt fantstisk tur, masse folk og DET været..

PERFEKT!

Da var vi passe slitne, og tok t-banen hjem igjen.

Helt supert

Vi har jo bodd hos hans famile i London, så vi har blitt regelrett skjemt bort. Verdens kuleste familie, bare helt fantastisk.

Kom hjem i dag tidlig, etter noen forsinkelser på Heathrow. Men vi er fornøyde!!!!

Er veldig trett, vi stod opp så tidig i dag! Og så etterpå er det rett på Elixia og ha time. Sukk.. har mere lyst til å gå hjem og legge meg, men vet med meg selv at det er deilig etterpå!!!

:)

Hmmm.synes å huske at dere skulle på storby-weekend denne helgen og se etter dress til snuppelure-mannen :fnise: Spent på å høre hvordan det har gått!! Og om det ble noe bra shopping :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hørtes jo ut som en helt herlig helg!! Det er så godt å komme seg litt bort noen ganger! Deilig å bli skjemt bort litt også :lur:

De blir så utrolig kjekke disse mennene våre når vi får pyntet de litt, ikke sant?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud ja. Det er faktisk ultrasexy! :) Hubaluba! :)

Det hørtes jo ut som en helt herlig helg!! Det er så godt å komme seg litt bort noen ganger! Deilig å bli skjemt bort litt også :lur:

De blir så utrolig kjekke disse mennene våre når vi får pyntet de litt, ikke sant?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FÅTT KJOLEN MIN!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

se da dere, er ikke denne vakker?????

post-20306-1209463091_thumb.jpg

post-20306-1209463135_thumb.jpg

hei på dere!

Da er jeg i full gang med bryllupsforeberedelsene. Den 9.august 2008 ER DAGEN!

Tudelu, gleder meg!

KJOLEN

Dette er kjolen post-20306-1207734537_thumb.jpg

(selv-designet, får den sydd!)

Skal ha slik på hodet: (bare i sølv) post-20306-1207734588_thumb.jpg

Langt slør og lekre sko fra Rainbow som heter Heather.

Håret tror jeg skal ha delt oppsatt/henge ned. har mye hår å ta av! :)

FRISØR

-er booket. En venninne av meg kommer hjem til meg og fikser alt!

MAKEUP

-er booket. En venninne av meg kommer også hjem til meg og fikser det meste!

NEGLER

Har ikke negler i utgangspunktet (av forskelliege grunder), men ønsker pene hender denne dagen. Må finne noe som ikke er så dyrt. TIPS ØNSKES!

BRUDGOMMENS ANTREKK

-bestilles om to uker, da vi reiser til London.

RINGENE

-er kjøpt, på salg! Vi fikk halv pris, og er superfornøyde. Det er helt enkle gull-ringer 4 mm brede og KRAFTIGE i godset.

Jeg har i tillegg forlovelsesring med en flott diamant.

INVITASJONEN

-er i sluttfasen av design. Min forlover er grafisk designer og lager dem, og jeg skal bare nå korrekturlese, og så er vi i gang med å printe og sende ut.

KIRKEN

-er booket, og prest/organist bestilt

Solister har vi ordnet med, vi skal ha en venninne som er proff til å synge "Mitt hjerte er ditt" og en sang til som vi enda ikke har bestemt oss for...

Så skal vi ha en på saksofon til å spille m orgel "Mitt hjerte alltid vanker" - hvor også solisten kommer inn på siste vers og synger med

Så skal vi selvfeølgelig ha noen fine salmer, vi har ikek klart å bestemme oss enda her heller.

LOKALET

-er bestilt, midt i tigerstadens sentrum. Veldig fornøyd, fikk det kjempebillig, og vi kan ordne alt selv.

Vi kjøper inn råvarer selv, og får kokk til å "smelle" alt sammen

Menyen blir:

Paramaskinke surret rundt melon

Svin indrefilet med potetpure og grønnsaker

Fruktsalsa med vaniljeis

KAKEN

-bestiller vi gjenom en konditor vi kjenner godt. Vi får en fantastisk 4-etasjes sjokoladekake dekket med speilblank sort sjokoladeglasur og pyntes med initialene våre støpt i hvit sjokolade. Utrolig stilig. vi fikk en knallpris, så her sparte vi penger. Fyllet er sjokolade/nøttebunn, blåbær og bringebær-"mos" og sjokolademousse rundt hele - avsluttet med denen flotte glasuren.

FOTOGRAF

-er booket!

En god veninne av oss fotograferer hele pakka, fra tidlig om morgenen til selskapet begynner, og vi får rettighetene til en ekstrem lav pris. Hun er proff fotograf, så dette blir bra

BIL TIL/FRA KIRKEN

-er booket.

En god venn av oss er sjef på en bruktbilavdeling i en kjent bilbutikk, så han ordner en kul bil til oss og er sjåfør denne dagen.

TOASTMASTER

-ble booket for leng siden, og han er i gang så det holder!

SERVITØRER/HOVMESTER

-hovmester er i boks, og et par servitører. Trenger noen fler.

BORDPYNT

-tja, det blir noe jeg lager selv... skal vri hjernen min

BRUDEBUKETT

-min elskede skal bestille denne, men jeg må selvfølgelig legge noen føringer.

Ønsker meg en rosa bukett type "halv ball" og rosa-fargene kan være alt fra lys rosa til cerise. Helst blandet, det er vakkert! Roser er jo toppen, men gerbera og fresia også nyydelig. Bare INGENTING skal henge ned -den skal være trill rund.

Noe mer jeg har glemt?

Kanskje dere kan opdatere meg?

klem!

post-20306-1209463099_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...