Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har slitt mye med sosial angst, og er veldig sjenert. Følgelig blir jeg også veldig fort flau, gjerne over helt dumme/vanlige ting som ingen andre tenker over. Jeg blir også fort kjempeflau på andres vegne, og rødmer som bare pokker selv om det ikke er meg som har gjort noe flaut Hva blir du flau over? Blir du flau på andres vegne?
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg blir ikke så ofte flau egentlig, men det jeg oftest blir flau over er når folk på tv gjør/sier dumme ting, noen ganger er det da bedre å skifte kanal istedet for å sitte å se på og bli oppgitt Endret 9. april 2008 av Reka
kitteh Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det kommer an på hvem jeg har rundt meg. Er det snakk om folk jeg ikke kjenner så kan jeg finne på å bli flau for hva som helst. Sammen med folk jeg stoler på så blir jeg knapt flau for noe. Ja, også når folk driter seg ut på tv. Det slår aldri feil.
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg kan også være litt flau til tider... Eller sjenert kalles det vel! Det er i grunnen litt merkelig. For noen ganger er jeg sjenert og stille, mens andre ganger kan jeg være en av dem som snakker mest... hm?? Jeg blir veldig flau hvis jeg sier noe dumt, altså snakker før jeg tenker! Eller hvis jeg har en tenke koffert dag. Da kommer det ofte mye rart ut av kjeften min Jeg kan også ha store problemer med å forklare ting eller fortelle historier til tider! Fordi jeg glemmer helt elementære ord, som for eksempel blyant, speil, tastatur! Utrolig flaut! Må få folk til å komme på ordet for meg, mens jeg forklarer hvordan det ser ut... Jeg blir også veldig flau av å se på sånne typisk dagtid tv-norge programmer... Step by step, Under samme tak osv. Spesielt når de kommer til dagens moral preken delen! Jeg blir flau av å se på folk som dummer seg ut på tv generelt. Idol, ungkaren og liknende programmer. Det er masse annet også, men kommer ikke på det akkurat nå.
estrella Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Vel, jeg har en ganske teit tankegang til tider, noe man merker veldig godt egentlig. Det er ikke ofte jeg tenker før jeg sier noe, så det ender opp med, vanligvis, at jeg blir veldig flau over hva jeg sier. Og spesielt siden jeg snakker annerledes enn resten av folka i klassen, noe som også er med å forvirre av og til.. Så jeg blir flau over alle de teite kommentarene mine og måten jeg sier de på. Ofte kan det jeg sier være ganske forstålig hjemme, men her så blir de litt "eh, hva sa du nå for noe?". Egentlig så er det vel ikke jeg som blir flauest, men det er vel de rundt meg. Er ikke alltid jeg er klar over de dumme tingene jeg sier før noen peker det ut for meg Og jeg blir flau når jeg ser på tv/filmer hvor de prater stavangersk. Det er utrolig flaut..(Jeg er der ifra, så det blir så teit på en måte). Og hvis jeg ser på et program eller noe lignende, så driter hovedpersonen seg ut...det er flaut!
Gjest Imsdal Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Selv hvor mange ganger media har brettet ut kysset til Svein og Rigmor i Jakten på kjærligheten, blir jeg like flau hver gang.. Blir også flau når jeg tenker på sånne teite ting jeg har sagt og gjort opp gjennom årene
kisskissbangbang Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Selv hvor mange ganger media har brettet ut kysset til Svein og Rigmor i Jakten på kjærligheten, blir jeg like flau hver gang.. Jeg og! Herreguuud, så flaut!
FoxyFish Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir flau av idrettsmennesker som har laga sang. Og jeg blir spesielt flau når jeg ser musikkvideoene til diverse storlag i norsk fotball. Mini Jacobsen i brannmannuniform som er alt for stor, men shan synger om at "Vi skal slukke brann" (I anledning cupfinale Rosenborg-Brann) Ellers blir jeg ofte flau av mennesker som prøver å være morsomme uten å få del til. ...og når jeg ser på date my mum.
Bomullstrusa Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir flau hvis jeg uheldigvis skulle slippe en promp med lyd in public... Ja, det har skjedd noen ganger.. Dere vet, hvis man for lengst skulle ha satt seg på skåla for nr 2, åsså ler man hysterisk og klarer ikke kontrollere fisringen. (Håper noen kjenner seg igjen ihvertfall...) Har også opplevd å løpe til bussen og slippe en minipromp for hvert skritt. Herre... Fremstiller meg selv som gassy-girl her merker jeg Dette skjer ikke på daglig basis altså Heldigvis er jeg ingen rødmer!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Går ikke rundt og tenker på flaue episode lenger, men da jeg var yngre, kunne jeg gremme meg i ukesvis over noe jeg sa eller gjorde. Idag går det mer på at jeg blir flau på andres vegne som ikke ser sin egen begrensning: Enkelte folk på tv, skal ikke nevne navn, men det virker som noen kun har fått jobb fordi de er blonde og har timeglassfasong. Jeg blir flau langt ned i stortåa av å se på/høre på.-
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg blir flau hvis jeg uheldigvis skulle slippe en promp med lyd in public... Ja, det har skjedd noen ganger.. Dere vet, hvis man for lengst skulle ha satt seg på skåla for nr 2, åsså ler man hysterisk og klarer ikke kontrollere fisringen. (Håper noen kjenner seg igjen ihvertfall...) Har også opplevd å løpe til bussen og slippe en minipromp for hvert skritt. Herre... Fremstiller meg selv som gassy-girl her merker jeg Dette skjer ikke på daglig basis altså Heldigvis er jeg ingen rødmer! Hehe, jeg kjenner meg igjen, ja, bare at jeg -er- en rødmer..
FoxyFish Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg ble veldig veldig flau da Pia Haraldsen var programleder i frokostquiz! Spesielt en episode jeg husker godt; Spørsmålet var: Hvilket land kommer Nelson Mandela fra? En av deltagerne trykker og svarer "Sør-Afrika?" Pia nøler og sier, "eeh, hvilket land...!" Da krympa jeg meg veldig under dyna...
Gjest Imsdal Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 En episode jeg blir sånn småflau over var en gang jeg skulle på byen med samboeren min og en del av hans venner, mens vi gikk ned til byen snakket jeg med ene kameraten til samboeren min, og han ville gjerne høre om den kvelden jeg og samboeren min møttes (samboeren min er ikke typen som babler i vei om sånn..). hører med til historien at vi rota den kvelden vi møttes, så kommer det fra meg "Godt å ha flaks for en gangs skyld når man roter med noen første kvelden!" Hørtes jo ut som den flyfilla, noe jeg overhodet ikke er.. Kommentaren var ment på en litt annen måte ihvertfall Min måte å gjøre et godt inntrykk på
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Jeg har slitt mye med sosial angst, og er veldig sjenert. Følgelig blir jeg også veldig fort flau, gjerne over helt dumme/vanlige ting som ingen andre tenker over. Jeg blir også fort kjempeflau på andres vegne, og rødmer som bare pokker selv om det ikke er meg som har gjort noe flaut Hva blir du flau over? Blir du flau på andres vegne? Jeg leste et sted at sosial angst er et overdrevent fokus på seg selv. Stemmer nok i mange tilfeller. Hvorfor blir du flau på andres vegne?! Alle har ansvaret for sine egne handlinger og utsagn. Alt man sier og gjør i livet er et valg. Man kan velge å holde kjeft eller plapre ut det som detter ned i hodet på deg..!!
milla-mor Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Kanskje ikke akkurat flaut, men jeg syntes det var vanvittig ubehagelig da en overvektig dame måtte forlate flyet jeg skulle dra med. Flyet var fullt, og hun hadde bare kjøpt ett sete... Men trengte to. Guri, da var det stille i flyet. Og så skulle jeg lage en romantisk middag for eksen min, og møtte ham i døren i undertøy og strømper, og noen skyhøye lakkpumps... Som var så jææævlig glatte under. Så det ble så klønete at det er ikke til å tro. Bambi på isen! Det var ikke egentlig sååå flaut da, men i ettertid fortalte han at han ble flau på mine vegne, og DET var flaut det! Og i den forrige jobben min... Hver gang en kunde sa "takk for hjelpen!" svarte jeg resolutt "Velbekomme!" og smilte. Alle så litt rart på meg, men det var ikke før ved stengetid det gikk opp for meg... Velbekomme, ja... Nettopp.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Jeg kan også være litt flau til tider... Eller sjenert kalles det vel! Det er i grunnen litt merkelig. For noen ganger er jeg sjenert og stille, mens andre ganger kan jeg være en av dem som snakker mest... hm?? Jeg blir veldig flau hvis jeg sier noe dumt, altså snakker før jeg tenker! Eller hvis jeg har en tenke koffert dag. Da kommer det ofte mye rart ut av kjeften min Jeg kan også ha store problemer med å forklare ting eller fortelle historier til tider! Fordi jeg glemmer helt elementære ord, som for eksempel blyant, speil, tastatur! Utrolig flaut! Må få folk til å komme på ordet for meg, mens jeg forklarer hvordan det ser ut... Jeg blir også veldig flau av å se på sånne typisk dagtid tv-norge programmer... Step by step, Under samme tak osv. Spesielt når de kommer til dagens moral preken delen! Jeg blir flau av å se på folk som dummer seg ut på tv generelt. Idol, ungkaren og liknende programmer. Det er masse annet også, men kommer ikke på det akkurat nå. Kan være enig med deg i at Step by step og særlig Under samme tak er direkte vondt å se på.
FoxyFish Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 ... Hvorfor blir du flau på andres vegne?! Alle har ansvaret for sine egne handlinger og utsagn. Alt man sier og gjør i livet er et valg. Man kan velge å holde kjeft eller plapre ut det som detter ned i hodet på deg..!! Det er jo nettopp det som ofte er pinlig! At folk kan drite seg så voldsomt ut med viten og vilje. Derfor blir jeg, og tydeligvis mange med meg, ofte flau på andres vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå