Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Zarah
Skrevet

Ting som taler for at han kan være interessert :rødme: (eller evt. bare er i overkant høflig,evt. en storflørter) :

nb: dette er i en studiesituasjon, og jeg er helt elendig på å oppfatte signaler, og mulig jeg sender feil signaler og... Sikkert noen her som er bedre til det enn meg?? :)

- Han er veldig oppmerksom (han er kanskje bare sånn)

- Husker alt jeg har sagt, og kan spørre om noe som jeg såvidt nevnte noe om en uke tidligere (god hukommelse?)

- Spør og graver om mye, vi kan snakke om alt fra familiene våre til kjærlighet, om å stifte familie, barn etc. ( Han synes det er greit å ha noen å snakke med)

- Han tuller mye med meg, fysisk: stenge/dytte, og godmodig "mobbing" ( Har sett at han gjør det med andre også, ikke bare meg)

- Ser på meg med DET blikket, så jeg blir helt satt ut.. ( har ikke klart å legge merke til om det er spesielt for meg)

- Er kjapp til å svare på meldinger (skriver ikke alltid like mye tilbake da, men alltid med smile- og blunketegn)

- Han kom med en kommentar som røpa at han har studert bildene mine på faceboook ganske nøye... ( bare nysgjerrig?)

- Jeg har prøvd og holde avstand/ikke oppsøke han så veldig, og hva skjer, jo, han kommer slentrende og;"Hvordan går det, hva holder du på med da?" (han synes bare jeg er veldig hyggelig å snakke med, evt. han kjeder seg)

- Han har sagt at jeg må komme neste gang de skal ha fest i kollektivet der han bor ( bare en høflig frase?)

- Han har spurt om han kan være med ut neste gang jeg skal på by`n, "så vi kan sloss litt" ( Jeg har ikke peiling på hva han mente med det!)

Så hva tror dere? .. har nemlig erfart før at jeg er dårlig til å oppfatte signaler, at jeg har vært blid og høflig tilbake og ikke skjønt at den andre kanskje var interessert i noe mer enn vennskap :love: ...

-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han er litt interessert.

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg antar du vet svaret selv, men du vil bare ha bekreftelse her.

Skrevet

Han virker absolutt interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...