Gjest Zarah Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Ting som taler for at han kan være interessert :rødme: (eller evt. bare er i overkant høflig,evt. en storflørter) : nb: dette er i en studiesituasjon, og jeg er helt elendig på å oppfatte signaler, og mulig jeg sender feil signaler og... Sikkert noen her som er bedre til det enn meg?? - Han er veldig oppmerksom (han er kanskje bare sånn) - Husker alt jeg har sagt, og kan spørre om noe som jeg såvidt nevnte noe om en uke tidligere (god hukommelse?) - Spør og graver om mye, vi kan snakke om alt fra familiene våre til kjærlighet, om å stifte familie, barn etc. ( Han synes det er greit å ha noen å snakke med) - Han tuller mye med meg, fysisk: stenge/dytte, og godmodig "mobbing" ( Har sett at han gjør det med andre også, ikke bare meg) - Ser på meg med DET blikket, så jeg blir helt satt ut.. ( har ikke klart å legge merke til om det er spesielt for meg) - Er kjapp til å svare på meldinger (skriver ikke alltid like mye tilbake da, men alltid med smile- og blunketegn) - Han kom med en kommentar som røpa at han har studert bildene mine på faceboook ganske nøye... ( bare nysgjerrig?) - Jeg har prøvd og holde avstand/ikke oppsøke han så veldig, og hva skjer, jo, han kommer slentrende og;"Hvordan går det, hva holder du på med da?" (han synes bare jeg er veldig hyggelig å snakke med, evt. han kjeder seg) - Han har sagt at jeg må komme neste gang de skal ha fest i kollektivet der han bor ( bare en høflig frase?) - Han har spurt om han kan være med ut neste gang jeg skal på by`n, "så vi kan sloss litt" ( Jeg har ikke peiling på hva han mente med det!) Så hva tror dere? .. har nemlig erfart før at jeg er dårlig til å oppfatte signaler, at jeg har vært blid og høflig tilbake og ikke skjønt at den andre kanskje var interessert i noe mer enn vennskap :love: ... -
Gjest StockDama Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg antar du vet svaret selv, men du vil bare ha bekreftelse her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå