Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei,

Siden huden min er relativt problemfri, bruker jeg aldri makeupkrem, men kun løst pudder og litt solpudder. Imidlertid er mitt Calvin Klein pudder snart tomt, og jeg er på utkikk etter et nytt. Det skal være transparent, uten skimmer, og passe for tørr hud. Det fra Chanel hadde jeg sist, men det kan jo finnes noe enda bedre der ute....

Hitover med tipsene!!

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Shiseido sitt og syns det er utrolig bra!

Gjest Ethereal
Skrevet

er ikke det veldig lyst? Sjekket fargene, og fant ut at de så veldig lyse ut. Men kanskje de mørkner etterhvert. Jeg bruker selvbruningskrem, så jeg er ikke helt blek....

M

Skrevet

Prøv Clinique sitt. Har bare brukt det trasparente i fast form, men det er kjmpebra. Bruker aldri noe annet enn pudder på ansiktet sjøl og har gode erfaringer.

Suz

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker vanligvis Clinique sitt, men her om dagen var jeg innom en reklamestand for Biotherm. De har lansert make up i Norge nå og de har pudder som kjentes veldig lett og fint ut samtidig som det ikke var uttørrende (i følge damen). Har ikke prøvd det selv, men kunne tenke meg det.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg bruker transparent løst pudder fra Estée Lauder, er veldig fornøyd med det!

Gjest gjest1
Skrevet

bruker også pudder fra estee lauder, sp ingenious tror jeg det heter. Liker det veldig godt og føler meg ikke pudret. Ser veldig naturlig ut, blirmatt, men likevelser huden glødende ut. Dessuten gir det ingen striper selvom huden min er ganske tørr. Liker Clinique også, men synes huden ser litt mer unaturlig matt ut i det.

Gjest Clea
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt pudder selv...

Jeg kjøpte Clinique sitt pudder, i den nest lyseste fargen, og er kjempe fornøyd!!! :D

Får skryt av folk som sier at huden min ser fin ut! (selv om jeg har en del kviser....) :)

Mvh Clea

Skrevet

Jeg liker Clinique sitt kjempegodt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...