Gå til innhold

hadde dere synes at dette ble rart?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Jeg traff min første store kjærlighet da jeg var student. vi var sammen i 4 år før det ble slutt. Et ganske spesielt brudd også, tok veldig lang tid før vi klarte å gå videre. mens jeg var sammen med han, ble min søster sammen med en av mine beste kompiser som gikk i samme klasse som oss. Helt knall, jeg var glad på alles vegne jeg :) vi gikk ikke så mye sammen vi 4, men det hadde nok litt med at min søster bodde i en helt annen by, og at jeg ble værende i studentbyen et år etter at studiene var slutt mens min kompis flyttet til byen der min søster bodde.

Nå har vi imidlertid havnet i samme by. Jeg har jo nå møtt mannen i mitt liv, og vi går en del sammen vi 4 :) men min eks har også flyttet til samme by, plutselig blitt veldig god kompis med min søsters samboer og nå skal de flytte i samme gate (min eks skal flytte sammen med sin nye kjæreste), og de har begynt å henge litt sammen de 4.

Jeg må si jeg synes det er veldig veldig rart at min eks og hans ny dame henger sammen med min søster og hennes samboer.

Jeg kommer såklart ikke til å si noe på det. herregud, vi er jo voksne og alt sånn. og det er jo bare koselig at de er venner, men klarer fortsatt ikke helt å venne meg til tanken må jeg si. det virker bare så utrolig merkelig på meg :$

Hadde dere synes det ble rart dersom det var dere som var i denne situasjonen? eller er jeg bare ekstremt umoden og rar :D

Endret av Lilleulv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde nok tatt tid å venne seg til tanken på å ha han så nære ja, og i samme omgangskrets.

Nå er jeg selv i den situasjonen at jeg treffer på min samboer`s eks på enkelte fester i nærområdet (vi har felles vennepar)

Dette har godt bra, selv om jeg synes situasjonen er litt "rar".

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal fortelle deg om sære relasjoner jeg

Jeg A, er ex med person B. Vi er i dag bestevenner og har mye kontakt

Person B er kjæreste med person C

Person C er bestevenn med sin ex person D

Person C og D er igjen også kjempekompiser

Person A har også vært kjæreste med person D

Person A er gift med person E, og vi to er gode venner med B og C. VI kommer også til å bli gode venner med person D.

Da har vi altså fire ekser i samme (hvor jentene begge har vært sammen med to av de samme) rom og en ny mann. Likevel klarer vi dette fint. Tar litt tilvenning, men alle disse rare interne forholdene har vi lagt bak oss.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det hadde nok tatt tid å venne seg til tanken på å ha han så nære ja, og i samme omgangskrets.

Nå er jeg selv i den situasjonen at jeg treffer på min samboer`s eks på enkelte fester i nærområdet (vi har felles vennepar)

Dette har godt bra, selv om jeg synes situasjonen er litt "rar".

Jeg kjenner det litt på kroppen at hele den gamle gjengen henger sammen i oslo inkl min eks. for jeg er også litt med de, men for meg så blir det feil å gå sammen med de så mye pga min eks er i den gjengen så jeg har meldt meg litt ut. var mine venner først, som min eks ble kjent med igjennom meg, så situasjonen for meg nå er at min søster og min eks er i min vennegjeng i oslo. tar LITT tid å venne seg til ja. men orker uansett ikke å følge deres tempo med festing og herjing, gravid som jeg er :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

det er helt uaktuelt at jeg og min eks skal være venner og gå sammen. vi er venner ja men ikke kompiser. hvis dere skjønner. min eks brukte lang tid på å komme over meg, og jeg sleit fryktelig da han fikk seg ny kjæreste. Min eks har sagt lenge etter bruddet at det alltid vil være litt rart å se meg, og at han alltid kommer til å elske meg på en måte.

og da går det ikke å henge sammen spør du meg. jeg merker også at det ikke nytter å være venner. jeg har jo ingenting å prate med fyren om :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
det er helt uaktuelt at jeg og min eks skal være venner og gå sammen. vi er venner ja men ikke kompiser. hvis dere skjønner. min eks brukte lang tid på å komme over meg, og jeg sleit fryktelig da han fikk seg ny kjæreste. Min eks har sagt lenge etter bruddet at det alltid vil være litt rart å se meg, og at han alltid kommer til å elske meg på en måte.

og da går det ikke å henge sammen spør du meg. jeg merker også at det ikke nytter å være venner. jeg har jo ingenting å prate med fyren om :ler:

Nei det er klart. Dette funker ikke for alle. Det forutsetter at man er ferdig med hverandre på den kjærlige elskemåten. Jeg ville bare ilustrere at mye særere forhold enn ditt kan fungere, og at man venner seg til det rareste, så da venner du deg nok til dette også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...