Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Ordlyden i tilbudet var som følger: Vi kan vaske leiligheten for ca.4000,- inkl.mva Hvor mye mer kan regningen bli på når tilbudet er på ca kroner. Er det en viss prosentsats +/- som er lov eller at de kan justere prisen når de ser leiligheten. Tilbudet er gitt i forhold til antall kvm.
Arkana Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør, men jeg ville bare si at da vi skulle ha flyttevask valgte vi bevisst et firma som gav oss et fastpristilbud framfor noen som tok timepris og bare kunne si omtrent hvor mye det ville koste, rett og slett fordi vi ikke ønsket å måtte betale mye ekstra fordi de tar seg god tid eller sluntrer unna litt. Et erfarent firma burde ikke ha noe problem med å ganske nøyaktig kunne beregne hvor mye tid det tar å vaske ut et bestemt antall kvadratmeter med informasjon om hvilken type rom og "skittenhetsgrad". Vi forhørte oss dessuten med mange forskjellige firmaer, og prisforskjellene var store. Vi hadde en 50 kvm leilighet, og fikk tilbud på alt fra 1800 til 4000, for nøyaktig samme jobb. Så jeg anbefaler deg å sjekke flere firmaer.
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har kun kontaktet to firmaer. De fleste her i byen er små enkeltforetak og jeg er litt skeptisk der. Ringte faktisk et firma som var registrert som as, men personen som tok telefonen kunne ikke norsk. Da blir det jo helt håpløst. Det skilte 1500 mellom disse to tilbudene. Har også spurt kjente om de kunne anbefale et firma, men det virker som om alle andre vasker ned selv. Jeg oppfattet tilbudet som en fastpris. Det er det jeg ønsker slik at jeg faktisk vet jeg kan betale.
Fredrik=) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 i følge håndtverker tjenesteloven kan de ikke fravike prisoverslaget med mer enn 15% dvs max 4600,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå