Gjest Gjest_anne_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har vært hos hudpleier og skal begynne å bruke Exuviance, men det er jo ganske dyrt!! Har vært innom amerikanske nettbutikker, men de sender ikke disse produktene til Norge, og dessuten blir det ganske dyr frakt. Er det noen som har noen tips? Gjerne også erfaringer med Exuviance
Supraspinatus Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Har vært hos hudpleier og skal begynne å bruke Exuviance, men det er jo ganske dyrt!! Har vært innom amerikanske nettbutikker, men de sender ikke disse produktene til Norge, og dessuten blir det ganske dyr frakt. Er det noen som har noen tips? Gjerne også erfaringer med Exuviance De fleste produktene er å finne på ebay... Bare sørg for å finne en selger med mange positive tilbakemeldinger
vanka Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Exuviance er vel en av mine topp 3 produkter og har brukt det i over 2 år, er kjempefornøyd! Mine favoritter er "Ultra-Rich Restorative Creme" og "Skinrise Morning Bionic Tonic" - de kjøper jeg i alle fall alltid om igjen! Men da jeg først begynnte å bruke merket så bestillte jeg fra Usa, sparer en hel del penger på det! Jeg har vært så heldig at jeg har vært der flere ganger og da fått det sendt til hotellet hvor jeg har bodd, vil nok gjøre det igjen når jeg drar tilbake i mai. Men ville absolutt ha prøvd meg på e-bay, har handlet masse annet der og det har alltid gått bra! Tror nok jeg også vil gjøre det om jeg går tom for produkter og ikke har noen usa-tur i siktet!
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Exuviance er vel en av mine topp 3 produkter og har brukt det i over 2 år, er kjempefornøyd! Mine favoritter er "Ultra-Rich Restorative Creme" og "Skinrise Morning Bionic Tonic" - de kjøper jeg i alle fall alltid om igjen! Men da jeg først begynnte å bruke merket så bestillte jeg fra Usa, sparer en hel del penger på det! Jeg har vært så heldig at jeg har vært der flere ganger og da fått det sendt til hotellet hvor jeg har bodd, vil nok gjøre det igjen når jeg drar tilbake i mai. Men ville absolutt ha prøvd meg på e-bay, har handlet masse annet der og det har alltid gått bra! Tror nok jeg også vil gjøre det om jeg går tom for produkter og ikke har noen usa-tur i siktet! Det var smart! Takk for tipset - jeg skal faktisk til USA i mai jeg også. Hvor lang leveringstid regner man med? (så ikke pakken kommer for tidlig eller sent)
vanka Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Sist jeg var over, bestillte jeg fra skinstore.com. Bestillingen sendte jeg inn mandag kveld og den kom fram til hotellet til torsdag kvelden da vi sjekket inn! Så jeg antar 2-3 dager, men sjekk med nettsiden! Det jeg gjorde var å kontakte hotellet og lurte på om det var ok, og om pakken måtte merkes med noe spesiellt! Synes det var veldig deilig å få det sendt til hotellet! Ingen bekymring om å måtte lete byen rundt i jakt på merket. Veldig lettvindt og tidbesparende (mer tid til andre butikker).
miss vims Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg har alltid fått fra beautybridge.com selv om det står på sidene deres at de ikke sender til Norge.
Nienna83 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Sist jeg var over, bestillte jeg fra skinstore.com. Bestillingen sendte jeg inn mandag kveld og den kom fram til hotellet til torsdag kvelden da vi sjekket inn! Så jeg antar 2-3 dager, men sjekk med nettsiden! Det jeg gjorde var å kontakte hotellet og lurte på om det var ok, og om pakken måtte merkes med noe spesiellt! Synes det var veldig deilig å få det sendt til hotellet! Ingen bekymring om å måtte lete byen rundt i jakt på merket. Veldig lettvindt og tidbesparende (mer tid til andre butikker). Har du bestilt fra andre nettsider og fått levert til hotellet? skal til usa om 2 uker og lurer på om jeg skal gjør det selv, men trenger en siden som har litt flere hudmerker..
vanka Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Det har jeg ikke, men jeg brydde meg egentlig ikke så mye om nettstedet - sjekka at de hadde en linje for c/o eller att også bestillte jeg! Gikk fint som bare det!
Gjest lucky!74 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 http://store.skinelite.com/exuviance.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå