Gå til innhold

problemer med ønskelisten på KG

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Vi har laget ønskeliste her på KG, men jeg får den ikke til å virke. Er det andre som har opplavd dette? Jeg kommer ikke inn på gjestenes adresse og heller ikke inn på vårt passord for å legge inn ønsker. Det er ikke lenge til bryllupet og jeg begynner å få litt hetta.......icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner til problemer med den ønskelisten på kvinneguiden. Har selv hatt masse problemer med den. Vi fikk fylt den ut med ønsker, men klarte aldri å komme inn på addressen som gjestene skal bruke for å komme inn!! Da er jo poenget borte...Har nå laget ønskeliste på dittbryllup.no (dbas.no) sine hjemmesider, og det fungerer bra.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskelistene fungerer som de skal, men adressen kan være litt vrien, dessverre.

Pass på å kopiere inn BEGGE linjene som står inne på siden der dere fyller inn ønsker, og om dere skriver av adressen pass på å bruke | og ikke / på riktig sted.

Om dere ikke får listene til å fungere er det bare å sende meg en mail så ser vi på det sammen.

Alle listene fungerer tilfredstillende herfra, så vi finner sikkert ut i fellesskap hva som er grunnen til at dere har problemer.

Om innloggingene er problematisk kan dere sende mail med opplysningene dere ikke får logget inn med, så skal jeg sjekke om de stemmer med de opprinnelige registreringene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...