Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3. gang etter nyttår har jeg nå fått feil lønn utbetalt. Jeg jobber gjennom Proffice og leverer timelister og får lønn hver 14. dag. Denne gangen gjelder det lønn for perioden med påske, og siden jeg var på jobb alle helligdagene skulle jeg hatt flere tusen i tillegg. Har ikke fått lønnslippen enda, men lønnen har kommet inn på konto og kan stemme med antall timer - bare at jeg ikke har fått 100% for 4 av dagene. Noe som altså utgjøre endel.

Det er så utrolig irriterende. De to andre gangene har jeg ringt og klaget og har da fått pengene utbetalt på neste lønning. Men denne gang er beløpet større og det passer utrolig dårlig å vente i 2 uker, jeg har flere regninger som ligger med forfall.

Kan jeg kreve at de tar en ekstraordinær lønnskjøring eller er det vanlig at en må vente til neste ordinære lønnskjøring før feilen blir rettet opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde aldri noe trøbbel da jeg jobbet gjennom de, jeg. Men jeg kan tenke meg at det er utrolig kjipt!!!

Proffice har lønnskjøring hver 14. dag, så du kan ihvertfall forlange å få det som mangler da. Ellers kan de kjøre et forskudd til deg på det som mangler.

Har du tatt opp med konsulenten din alle lønnsproblemene? Slik skal det jo vitterlig ikke være!!!

Skrevet

Har ikke hatt noen problemer med dem før jeg heller, har jobbet der i snart 2 år og aldri hatt noe kluss før nå etter nyttår. Kanskje det er en ny som sitter med lønningene nå, ikke vet jeg.

Har ikke tatt det opp med konsulenten min nei, men kommer til å gjøre det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...