Kitsune Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg utfordrer dere til å gjøre en god gjerning i dag og så inspirere oss andre med å fortelle om det. Du må ta initiativet til å gjøre den gode gjerningen. I går gjorde jeg en: Bar ned og til conteinerne et stort nett med avfall for den gamle dama over gangen.Vi kildesorterer her i byen, og hun hadde et stort nett med både søppelposer, pappavfall, papiravfall og matavfall. En dag tidligere kjørte jeg hjem en gammel fremmed dame på 95 år som hadde handlet mye og som betjeningen overså da hun spurte for tredje gang om de kunne bestille taxi for henne.
Gjest Hallo Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Dagen er fremdeles ung, men jeg har luftet hunden til naboen en times tid. Den står ellers bare i hundegård og får null trim og trening. (Hvorfor i all verden har de hund i det hele tatt?!?) Kjempefin tråd, trådstarter! Vi trenger å bry oss om folk og dyr rundt oss!
Gjest vimselot Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har sendt en txtmelding og forklart at jeg ikke kunne ta telefonen sent i går kveld fordi jeg faktisk lå og sov... Ingen god gjerning vel, men dagen er ennå ung. Er som regel ganske hjelpsom til vanlig og ser ikke på det som en god gjerning men bare noe jeg gjør (vennetjenester), men i dag er jeg trett og har ikke så lyst å påta meg særlig mye for andre hvis det ikke er helt nødvendig.
Maneo Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg sender et brev til en venn som har det litt tungt for tia, for jeg vet han setter pris på brev. Ikke noe kjempestort, menneh.
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal gi mannen min en skikkelig avsugning i kveld :rødme:
Gjest nobilian Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal gi mannen min en skikkelig avsugning i kveld :rødme: *** Shocking..
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg skal gi mannen min en skikkelig avsugning i kveld :rødme: og... vell gjennomført?
Gjest Raptuza Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Sende eit kort og ei godbetring-gavebok til ein slektning som just er komme heim frå sjukehuset. Varar lenger enn ein blomsterbukett.
Kitsune Skrevet 10. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2008 Har tilbudt mæ å hente ei venninna på flyplassen sånn at hun skal slippe å betale taxi.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Jeg laget yndlingsmiddagen til mannen til han.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Idag skal jeg gi blod, telles det som en god gjerning?
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Ringte til noen som bor ien annen landsdel, for å slå av en prat, men desverre var ho ikke heime. En halv god gjerning kanskje???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå