Gå til innhold

Til dere som sliter litt med rødaktig hud

Anbefalte innlegg

Gjest StockDama
Skrevet

For jeg gjør det, så vil jeg tipse om denne :

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....34&CatgId=1

Har brukt den i litt over en uke nå og allerede fått betydelig forandring, nesten så jeg vurderer å gå uten foundation..OoOo, vel, det er stort for meg hvertfall =p

Stor flaske og man krever nesten ingenting for å dekke hele ansiktet, så den virker som den kommer til å vare en stund også.

bare et lite tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vil den også gjøre at (fremtidig) brunfarge også blir borte? Den er jo blekende..?

Gjest StockDama
Skrevet

Det vet jeg ikke, jeg er en av de som foretrekker å være så blek som mulig.

Skrevet
Men vil den også gjøre at (fremtidig) brunfarge også blir borte? Den er jo blekende..?

Jeg tror den bleker bort brunfarge ja. Mener det er sånne kremer asiatere bruker for å bleke huden.

Skrevet

Hm... spennende :) Kanskje verdt å prøve! Må se etter den til på tax-free til helgen.

Skrevet
Jeg tror den bleker bort brunfarge ja. Mener det er sånne kremer asiatere bruker for å bleke huden.

Ja, jeg leste om den på makeupalley. Tror ikke det er for meg, vil jo ikke være blek heller. Bare ikke rød.

Litt skummelt med blekemidler også..

Skrevet

Hvis du vil ta bort rödligheten ergrönn veien å gå.. Grönt demper rödlighet (som dere sikkert vet) og Clinique har kommet ut med en hel serie for rödlig hud. Har ikke testa det selv, men det höres ganskde genialt ut:)

Link

Gjest StockDama
Skrevet

Har prøvd diverse grønne produkter...syns bare jeg ender opp med å se syk ut =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...