Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbud på litt over 11.000 (full kasko) hos Gjensidige, da med 8000 kroner i egenandel hvis noe skulle skje. Synes dette hørtes dyrt ut, men fikk et enda dyrere tilbud hos If. Hvor har dere forsikringer, og hvor mye betaler dere for forsikring i året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

3700,-inkl ungdomstillegg på 1000 som jeg får igjen, hvis skadefri. delkasko 23år 60% 12.000km 3000egenandel noe rabatt igjenom LO og er totalkunde.

er ikke så mye arbeid å sjekke priser hos de fleste store selskapene da. du kan også lyve å si du har fått en lavere pris hos et annet selskap. så kanskje de er villige til å dumpe prisen litt for å få deg som kunde.

Endret av Fredrik=)
Skrevet

Vi sa jo hos If hvilket tilbud vi hadde fått hos Gjensidige, men fikk likevel et dyrere, selv om vi flyttet alle forsikringer, så jeg synes ikke det hjalp.. Får ta en videre ringerunde ja, men tenkte jeg skulle høre her også.

Skrevet

Vi betaler 7000 i året for en BMW530, 2003 mod. Full kasko, kj.lengde 16000 km. Også 75% bonus. Garasje.

-Biltype

-Alder

-Bonus

-Sikkerhetsutstyr

er ting som påvirker prisen

Dette er hos Sparebank1

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg har via bilforhandleren. 8000,- i året. Hadde ingen opparbeidet bonus, er såvidt over den dyreste alderen, ny bil og garasjetilgang både privat og på jobb. 12000 km.

Skrevet

Hm.. Kan ikke skjønner hvorfor dette blir så dyrt..

-Det er en Audi stasjonsvogn, 2003-modell

-Vi er over den "dyre alderen"

-Har opparbeidet en del bonus, men husker ikke hvor mye ("arvet" noe bonus også mener jeg å huske)

-Den har garasjetilgang

Men har samlet lånene i Sparebank1, så skal jammen høre om de kan gi oss et mer gunstig tilbud.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke akkurat hvor mye vi betaler i bilforsikring fordi vi har alle forsikringene (bil, villa, innbo + uføre) samlet. Vi har Gjensidige og betaler 9000 kr året for alle fire. Før det betalte vi vel 5000 i året for bare bilen, tror jeg, men er ikke sikker (det var hos Enter). Vi har uansett en Passat, 2002-mod, full kasko, full bonus, egenandel 4000, 16000 km i året, garasje, alarm og ingen førere under 25.

Endret av Arkana
Skrevet (endret)

Vi har forsikringen hos IF (flyttet fra Gjensidige i fjor da vi fikk bedre tilbud både hos IF og et par andre steder) og betaler ca 6700,- Dette er for en Skoda Fabia stv (2005), 50% bonus, garasje, inntil 20.000km og egenandel på 6.000,- Full kasko og ingen førere under 25.

Endret av Titta
Skrevet
Hm.. Kan ikke skjønner hvorfor dette blir så dyrt..

-Det er en Audi stasjonsvogn, 2003-modell

-Vi er over den "dyre alderen"

-Har opparbeidet en del bonus, men husker ikke hvor mye ("arvet" noe bonus også mener jeg å huske)

-Den har garasjetilgang

Men har samlet lånene i Sparebank1, så skal jammen høre om de kan gi oss et mer gunstig tilbud.

Man kan ikke arve bonus lenger.

Så lenge du ikke vet hvor mye bonus dere har, så blir det umulig å svare på det du spør om. Forøvrig er jo Audi en poppis bil, så det kan jo også ha noe med det å gjøre?

Skrevet

"Nede" på ca 16.000 nå

-Opel Astra stasjonsvogn 2001-modell

-I Oslo kommune

-Gateparkering

-Ett års opptjent bonus

-20.000 km

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er medlem av LO. Får derfor gunstig forsikring hos Sparebank 1. Tilbud der på ca 6800,- for fullkasko, 8000 km kjørelengde, 60 % bonus, ingen garasje, egenandel kr 6000,-.

Skrevet

Vi hadde visst bare 30% bonus.. Og 20.000 kjørelengde, er vel det som drar opp så sinnsykt. Synes likevel det bør være mulig å finne noe billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...