Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg er adoptert fra Sør-Korea og har vært sammen med kjæresten i noen måneder. Nå har det kommet fram at 3 av de tidligere kjærestene hans også har hatt asiatisk opprinnelse! Kanskje det er teit, men jeg føler det som om han har en asiat-fetisj, og at jeg bare er en i rekken. Det skal sies at alle forholdene var av en viss lengde, så det var ikke bare tøm og røm-affærer. Hvordan ville dere ha reagert?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Tja, kan være noe så enkelt som at han har venner som har "klumpet seg sammen" utseendemessig. Og om han delvis oppsøkte deg pga utseende, hva så? Jeg vet min kjære liker kvinner av min utseendetype, og at flere av x-ene hans har liknende utseende. Samme gjelder også for meg. Jeg liker høye, middels muskuløse menn, gjerne med tattoveringer, og 3 av 4 jeg har vært sammen med passer den beskrivelsen. Men det gjør ikke de til et nummer i rekken! Men kan forstå deg og. Det er ikke så festlig å lure på om det er puppene som gjør at menn ser to ganger på en, så det samme gjelder vel for etnisk utseende også. Men prøv å ta utgangspunt i hvordan han behandler deg, og andre, ikke hva han tiltrekkes av.
Yme Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Han syns vel at asiatiske trekk er fine, da. Alle gutter vil jo ha jenter de syns er pene.
Ce'Nedra Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hehe.. Ja, jeg tror ikke det er verre enn at han synes asiatiske jenter er pene. Mine kjærester har også lignet litt på hverandre, men det er jo bare det at jeg synes sånne gutter er kjekke
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Big deal. Noen liker mora, andre liker dattera. Kos deg med kjæresten, du.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 (endret) Han liker åpenbart asiatiske jenter, og det er både ok, normalt og greit. Å kalle det fetisj er vel å dra det noe langt. Jada, det finnes haugevis med sider på nettet for de som tenner spesielt på asiater, latinos, blondiner osv. men tipper han er på det normale nivået, det vil altså si: Når gutta er på puben og snakker om damer så vil Per si at blondiner er hans greie, Pål hevder at brunetter er finest, Lars liker negresser (ooops, det er lov å si det enda?) mens Nils synes asiater er finest. Lykke til med forholdet ditt og husk at selv for oss gutta er ikke utseendet alt, som regel en fin inngangsportal men det er etterpå moroa begynner :-D Endret 9. april 2008 av Gorgonzola
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Min faller for en spesiell kroppstype. Jeg skjønte det da jeg hadde hilset på ekskona og ekssamboeren. Vi er alle veldig like i kroppsbygningen. Gjør meg ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Det bør du nok absolutt ta som et komplement... Mange synes jenter med asiatisk utseende er deilige - akkurat som andre igjen liker norske, afrikanske o.l. Felles for asiatiske personer er jo gjerne øynene, smilet, håret - ja ansiktet. Liker man det, liker man det (meg selv inkludert) Det er også et faktum at personer her i Norge som opprinnlig kommer fra Sør Korea er litt ekstra "eksklusive". De fleste ble jo adoptert hit pga krigen, har dermed vokst opp og bodd her i Norge. Er jo sådan norsk, med både språk, kultur, holdninger osv., MEN har likevel det eksotiske asiatiske utseendet. Pga. denne spesielle kombinasjonen av utseendet/likevel norsk, og selv om det er ganske mange adopterte fra Sør Korea på landsbasis, er dere likevel litt unike - positivt ment selvfølgelig! Som sagt - dette er et kompliment!! Gjest
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en god venninne som har opplevd nøyaktig det samme. Hun er adoptert fra Sør-Korea (36 år nå) og mannen hennes har vel omtrent bare vært sammen med adopterte fra Asia. Det er jo så man kan begynne å lure ja, og det vet jeg hun tenker en del på.... Men når jeg tenker meg om har vi jo alle våre greier. Jeg liker jo best ikke-tynne menn.....
Gjest mæ igjen Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Men når jeg tenker meg om har vi jo alle våre greier. Jeg liker jo best ikke-tynne menn..... så bra :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå