Gå til innhold

Mannlig strippere

Fremhevede innlegg

Gjest Alabama
Skrevet
Nå er forsåvidt jeg veltrent og i tillegg har jeg mye av det som enkelte kvinner mener de kan kreve av en mann. Men det er ikke det som er mitt anliggende her. Jeg kan ikke forstå at det i det hele tatt er mulig å ha holdninger som tilsier at man kan beskrive andre mennesker som ekle, uansett kjønn, alder eller grad av fysisk form.

Jeg er for øvrig helt sikker på at hengemage, hengebryster, hengerumpe, cellulitter og skrukker kommer til å innhente dem som mener andre mennesker er mindreverdige på grunn av utseendet. Men da får vel pipa en annen lyd også, tenker jeg.

Synes du det er lekkert med ølvom/fleskemage som henger over bukselinninga og nedenfor t-skjorta? Damer med skjegg?

Kan det ikke være lov til å synes at andre mennesker er ekle på grunn av utseende?

Ja, jeg kommer til å få både hengemage, hengebryster, hengerumpe, cellulitter og skrukker jeg også, men da synes jeg nok ikke det er kjipt om en 20 år gammel gutt ikke sikler på meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirina
Skrevet

Jeg synes mannlig stripping bare ser komisk ut jeg.

Skrevet
Men ærlig talt! Det er da virkelig forskjell på det å ikke tenne på noen og det å mene seg berittiget å si at andre mennesker er ekle?

Det er en stor mulighet for du er en kvinne jeg IKKE tenner på, men jeg mener da ikke at du og din seksualitet er ekkel for det? Lærer man ikke betydningen av ordet respekt lenger?

Jeg er enig med hun du har svar her. Jeg er selv 26, og tenner mest på menn/gutter på egen alder. Jeg synes eldre ikke er noe tiltrekkende, selv om det finnes unntak. Men da er de gjerne veltrente, og tar seg bra ut.

Vel....det er vel gjerne slik at når man ikke tenner på en person, ja la oss si at vi finner vedkommende mindre attraktiv, så blir det " ekkelt" å se for seg vedkommende ha sex. Dersom jeg ser en på 30 + med "graviditetsmage", fet hud, kvapsete og gulaktige tenner. Det er med andre ord innlysende at vedkommende er i sterkt forfall, ja så er det direkte ekkelt å se for seg at vedkommende har sex. Det blir sånn " uggsh"....Men menn og kvinner er vel ikke så ulike der? Se feks for deg en kvinne som du synes er mindre attrativ...Du synes vel det hadde vært litt ekkelt om du feks fekk sett en link på youtube der hun hadde sexuell aktivitet?

Om ikke annet, kanskje menn og kvinner er ulike der. Men tror nok at de fleste kvinner synest det er ekkelt dersom en stygg og ekkel mann fortalte at han satt å ronket og var megakåt. Det skaper rett og slett stygge bilder på netthinnen....

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor! Men jeg synes ikke det finnes noe som helst tiltrekkende eller sexy ved mannlige strippere! De blir på en måte litt femi i bevegelsene...

For å si det sånn har mine beste venninner fått streng beskjed om at hvis jeg noen gang finner noen å gifte meg med kan de bare drite i å leie inn stripper til utdrikningslaget... Finner det verken interresant eller sexy :nei:

Gjest celine
Skrevet
Evt. det er på tide at vi og får noe å se på....

Eeh, mannlig stripping har vel eksistert i noen år nå....?? :)

• 11 år senere...
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...