Nikki Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Hei. Lurer på hvor dere har fått tak i hvite stay-ups? Har sett over hele byen, men jeg har ikke sett noen??? :-? Noen som kan hjelpe meg??
Pusekatt Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Dette er vel standard i de fleste brudesalonger, hvertfall? Ellers har de garantert sånt i strømpeavdelingen på Steen&Strøm (bra utvalg av strømper!), H&M (elendig kvalitet, stay away), Lindex er det en del som har anbefalt...... Mvh Pusekatt
Augustbrud02 Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Jeg kjenner til problemet ditt, for det aller fleste selger faktisk ikke hvite stay-ups. Det de har er ofte bare strømper. Men jeg fant meg noen på Lindex i fjor. Ellers er det vel ikke så mye annet enn å gjøre enn å kjøpe de i brudebutikken? De er forøvrig mye bedre i ”stoffet” og mer behagelige å ha på.
Cilla Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Jeg kjøpte mine strømper på en undertøysforretning, kjøpte undertøy samtidig så alt var i samme hvittone.
Tvilling76 Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Hei. Lurer på hvor dere har fått tak i hvite stay-ups? Har sett over hele byen, men jeg har ikke sett noen??? :-? Noen som kan hjelpe meg?? Hos "Det lille under" i Paleet (Karl Johans gate).
Nikki Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2003 Tusen takk for svar. Skal ta meg en tur til Paleet uka og se hva de har.
Anede Skrevet 9. mai 2003 #7 Skrevet 9. mai 2003 kjenner til problemet ja, når jeg skulle kjøpe undertøyet og strømpene hos brudesalomgen hadde de ikke noe hvitt. Bare besje/hudfarget. Så det skal jeg ha under kjolen.
14062003 Skrevet 9. mai 2003 #8 Skrevet 9. mai 2003 Vi var på Glasmagasinet (det ligger på Stortorvet sant?) og der hadde de massevis av hvite strømper. Hvite strømpebukser i størrelse XL, med hold-in, for gravide var det værre med. Men jeg fikk tak i XL med bittelitt hold-in. Ikke kritthvite, men så hvite at de ser hvite ut på huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå