Gjest kunne aldri glemme Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 ...var jeg intenst avstandsforelsket i en litt eldre, totalt fremmed mann. Jeg innbildte meg hele tiden at det var gjensidig (!). Jeg er nå etablert med samboer og barn, men har aldri klart å glemme dennne mannen jeg var så intenst forelsket i. Det er som jeg føler at livet mitt vil være bortkastet eller uekte eller feigt om jeg ikke gjør noe for å finne ut om denne mannen er den store, egentlige kjærligheten. Hvis han viser seg å ikke være det, vil jeg ihvertfall kunne få han ut av hodet. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 ...var jeg intenst avstandsforelsket i en litt eldre, totalt fremmed mann. Jeg innbildte meg hele tiden at det var gjensidig (!). Jeg er nå etablert med samboer og barn, men har aldri klart å glemme dennne mannen jeg var så intenst forelsket i. Det er som jeg føler at livet mitt vil være bortkastet eller uekte eller feigt om jeg ikke gjør noe for å finne ut om denne mannen er den store, egentlige kjærligheten. Hvis han viser seg å ikke være det, vil jeg ihvertfall kunne få han ut av hodet. Hva skal jeg gjøre? En totalt fremmed mann som du innbilte deg hele tiden var gjensidig?? Jeg greier ikke helt å forstå hva du mener her,men er det slik at du muligens vil ofre det forholdet du har nå?p.g.a HAN???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå